Przy pracy nad tegoroczną kolekcją Conscious Exclusive, H&M połączyło siły z Ever Manifesto - zespołem młodych projektantów i entuzjastów, którzy podobnie jak H&M pracują nad tym, by moda była w przyszłości coraz bardziej przyjazna środowisku. Ever Manifesto pojawi się także w kampanii Conscious Exclusive razem z Amber Vallettą, supermodelką i aktorką znaną również ze swojej działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju. Amber Valletta została twarzą kampanii kolekcji Conscious.
Conscious Exclusive to specjalnie zaprojektowana, limitowana kolekcja wykonana z wysokiej jakości materiałów z misternymi zdobieniami inspirowanymi stylem bohemy i zmysłową nutą flamenco.
H&M Conscious Exclusive mat. prasowe H&M Biała suknia za niemal 400 euro nie będzie niestety dostępna w Polsce. Na szczęście pozostałe niesamowite kreacje pojawią się w warszawskim salonie.
Nowymi materiałami w kolekcji są : roślinnie barwiona skóra, pozyskana z krów hodowanych na potrzeby produkcji organicznego mięsa w szwedzkich gospodarstwach, oraz jedwab organiczny pochodzący od jedwabników hodowanych na drzewach morwowych.
H&M Conscious Exclusive mat. prasowe H&M mat. prasowe H&M
Kolekcja będzie dostępna w wybranych 150 sklepach H&M na całym świecie, jak również w sprzedaży online. Wybrane produkty będą także dostępne w Master & Muse, na yoox.com - strefie działalności Amber Valletty na rzecz bardziej zrównoważonego rozwoju.
Kolekcja dostępna będzie w jednym salonie w Polsce - w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej.
W sukni z tej kolekcji (tylko w innej wersji kolorystycznej) Penelope Cruz pojawiła się na po-oskarowej imprezie Vanity Fair w tym roku.
Penelope Cruz, H&M GETTY IMAGES FOR VANITY FAIR/Larry Busacca/VF14 GETTY IMAGES FOR VANITY FAIR/Larry Busacca/VF14