Dokładnie w 20. rocznicę emisji pierwszego odcinka kultowego serialu „Seks w wielkim mieście”, Intimissimi postanowiło celebrować kobiecą moc uwodzenia wspólnie z jego gwiazdą – Sarah Jessicą Parker. Ta wyjątkowa bohaterka najnowszej kampanii marki jest silną kobietą, która zawdzięcza swój sukces inteligencji, charyzmie i niebywałej, wrodzonej zmysłowości.
Sarah Jessica Parker x Intimissimi Fot. materiały prasowe
Takiej roli nie powstydziłaby się sama Carrie Bradshaw! Nowa kampania Intimissimi to opowieść na miarę nowojorskiej sagi o losach czterech przyjaciółek z Manhattanu. Aktorka, poprzez swój unikalny i niepowtarzalny styl, na nowo odkrywa sztukę uwodzenia. Swobodnie przechadza się ulicami Nowego Jorku ubrana w nowy model koronkowego biustonosza balkonetka z wypełnieniem, który pięknie eksponuje dekolt. W ten sposób marka podkreśla siłę kobiecości i moc uwodzenia. W dyskretny sposób udowadnia też, że bielizna jest integralną częścią każdej stylizacji. Czarna jedwabna pidżama w połączeniu z częściowo odsłoniętym biustonoszem doskonale wpisuje się w najnowsze trendy sezonu, a przy tym pozwala każdej kobiecie eksponować swoją kobiecość w jej własny, indywidualny sposób.
Sarah Jessica Parker x Intimissimi Fot. materiały prasowe
Włoska marka Intimissimi istnieje na rynku od ponad dwudziestu lat, oferuje swoim klientkom bieliznę i akcesoria, które spełniają najwyższe oczekiwania. Intimissimi od lat stoi po stronie autentycznej i naturalnej kobiecości, proponując kobiece i delikatne kolekcje i współpracując z największymi gwiazdami.