Le Petit Trou - polska marka bieliźniana, którą pokochały minimalistki

Le Petit Trou to polska marka bieliźniana, która powstała w 2013 roku. Jej założycielką jest Zuza Kuczyńska, wcześniej pracująca jako stylistka w wielu prestiżowych magazynach mody. Postanowiła ona jednak postawić na swój biznes i udało jej się odnieść sukces - nie tylko w Polsce, ale także poza granicami naszego kraju.

Le Petit TrouLe Petit Trou Materiały prasowe/www.instagram.com/le_petittrou/

Le Petit Trou po francusku oznacza małą dziurkę. Nie jest to nazwa przypadkowa, ponieważ to właśnie owa dziurka wyróżnia projekty tej marki. Dzięki niej bielizna nabiera niepowtarzalnego charakteru, jest delikatna, a zarazem bardzo zmysłowa. Le Petit Trou proponuje bieliznę prostą, a przy tym bardzo funkcjonalną. W ofercie marki możemy znaleźć miękkie biustonosze, majtki oraz body w trzech podstawowych kolorach: białym, czarnym i beżowym. Zuza Kuczyńska często podkreśla w wywiadach, że jej celem było stworzenie marki dla normalnych kobiet, które na co dzień chcą czuć się piękne, ale również stawiają na wygodę. 

W ofercie Le Petit Trou możemy znaleźć nie tylko bieliznę, ale również świece zapachowe, kimona oraz buty. Jak dodaje Zuza Kuczyńska, chce ona również rozszerzyć asortyment swojej marki o męską bieliznę

Le Petit Trou ma dwa stacjonarne sklepy w Polsce. Jeden znajduję się w Warszawie, drugi w Lublinie. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA