Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>
Kilka lat temu marka Ochnik postanowiła rozszerzyć swój asortyment: oprócz galanterii i ubrań wykonanych ze skóry, w kolekcjach znalazła się także odzież uszyta z tkanin. Wiskozowe koszule, wełniane swetry czy puchowe kurtki od początku wpisywały się w obowiązujące trendy i co najważniejsze, zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. Dlatego nie mogło ich zabraknąć także w nowej kolekcji marki, która nawiązuje do podróży. Oprócz różnorodności materiałów projektanci Ochnik postawili także na różnorodność kolorystyczną. Nie brakuje ciepłych beżów i szarości, ale także butelkowej zieleni, turkusu, granatu, czerni, a nawet soczystej pomarańczy czy oliwki.
Nowa kampania Ochnik fot. Aldona Karczmarczyk
Zdjęcia do najnowszej kampanii marki zrealizowano w otoczeniu zabytkowych pociągów w warszawskim Muzeum Kolejnictwa. Zadanie było o tyle trudne, że sesja, która promowała jesienne i zimowe kurtki, płaszcze, kozaki, czy czapki miała miejsca w maju, kiedy w naszym kraju panowały... tropikalne upały.
Nową kolekcję Ochnik sfotografowano w w warszawskim Muzeum Kolejnictwa. fot. Aldona Karczmarczyk
Oprócz podstawowej kolekcji, w salonach Ochnik znajdziemy także jedną linię specjalną. To gratka dla fanów kultowego filmu Top Gun. Podczas gdy w Hollywood trwają właśnie zdjęcia do drugiej części obrazu z Tomem Cruisem w roli głównej, w sklepach marki już teraz kupić można męskie i damskie skórzane i nylonowe kurtki, bluzę z kapturem, T-shirty, plecak oraz kultowe okulary amerykańskich pilotów sygnowane znakiem Top Gun. Linia to wynik współpracy Ochnik z firmą odzieżową posiadającą wyłączną licencję na produkcję tego typu odzieży.
Kolekcja Ochnik inspirowana kultowym filmem Top Gun Mat. prasowe
Ostatnia nowość Ochnik to flagowy salon, który od jakiegoś czasu działa w warszawskiej Galerii Mokotów. Przez trzydzieści lat działalności marka otworzyła 96 punktów sprzedaży. W popularnym stołecznym centrum handlowym klienci mają teraz do dyspozycji wygodną, dużą przestrzeń, która dobrze eksponuje asortyment.
Salon Ochnik w warszawskiej Galerii Mokotów fot. AKPA