Kanony piękna zmieniają się na przestrzeni lat. Współczesny kult szczupłej sylwetki lansuje często nienaturalny wizerunek kobiety. Modelka plus size Ashley Graham od kilku lat walczy o zmianę w światopoglądzie wielu kobiet, pracując dla marek chcących oferować swoje produkty kobietom o różnych kształtach, również tych bardziej krągłych. Tym razem Ashley jest twarzą kampanii "I AM WHAT I AM" marki Violeta by Mango.
Kolekcja Violeta by Mango 'I am what I am' Fot. materiały prasowe
Założeniem projektu zrealizowanego przez McCann Barcelona jest odrzucenie stereotypów i przyjętych wcześniej kanonów piękna. To co dzisiaj modne, to przede wszystkim zaakceptowanie i pokochanie swojego ciała takim, jakie jest. Kampanię podzielono na dwa etapy: najpierw ukazano zdjęcia pozującej nago, pewnej siebie Ashley. W drugim etapie modelka zaprezentowała ubrania z nowej kolekcji Violeta.
Kolekcja Violeta by Mango 'I am what I am' Fot. materiały prasowe
Violeta by Mango to propozycja dla kobiet o pełniejszych kształtach, które kochają modę i nie chcą z niej rezygnować, a nie znajdują odpowiednich ubrań w popularnych sieciówkach. Ubrania Violeta by Mango dostępne są w rozmiarach 42-54, a kolekcje tworzy się w oparciu o trendy i starannie dopracowane kroje. Nowa kolekcja Violeta by MANGO prezentuje nowoczesny, a zarazem wyrafinowany styl w trzech różnych liniach. Można w nich znaleźć zarówno odzież wierzchnią, casualową, jak i sportową w modnych odcieniach oraz wzorach, na przykład animal print.