#IAMWHATIAM - nowa kampania Mango z udziałem modelki plus size Ashley Graham

Violeta by Mango, czyli segment sieciówki odpowiedzialny za modę w rozmiarze plus size, prezentuje nową kolekcję oraz promującą ją kampanię, w której udział wzięła popularna modelka plus size Ashley Graham. Hasło kolekcji "I AM WHAT I AM" oznajmia światu przesłanie kampanii: "takie jesteśmy i takie się sobie podobamy".

Ashley Graham dla Mango

Kanony piękna zmieniają się na przestrzeni lat. Współczesny kult szczupłej sylwetki lansuje często nienaturalny wizerunek kobiety. Modelka plus size Ashley Graham od kilku lat walczy o zmianę w światopoglądzie wielu kobiet, pracując dla marek chcących oferować swoje produkty kobietom o różnych kształtach, również tych bardziej krągłych. Tym razem Ashley jest twarzą kampanii "I AM WHAT I AM" marki Violeta by Mango. 

Kolekcja Violeta by Mango 'I am what I am'Kolekcja Violeta by Mango 'I am what I am' Fot. materiały prasowe

Nowa kolekcja Violeta by Mango

Założeniem projektu zrealizowanego przez McCann Barcelona jest odrzucenie stereotypów i przyjętych wcześniej kanonów piękna. To co dzisiaj modne, to przede wszystkim zaakceptowanie i pokochanie swojego ciała takim, jakie jest. Kampanię podzielono na dwa etapy: najpierw ukazano zdjęcia pozującej nago, pewnej siebie Ashley. W drugim etapie modelka zaprezentowała ubrania z nowej kolekcji Violeta.

Kolekcja Violeta by Mango 'I am what I am'Kolekcja Violeta by Mango 'I am what I am' Fot. materiały prasowe

Co znajdziemy w kolekcji?

Violeta by Mango to propozycja dla kobiet o pełniejszych kształtach, które kochają modę i nie chcą z niej rezygnować, a nie znajdują odpowiednich ubrań w popularnych sieciówkach. Ubrania Violeta by Mango dostępne są w rozmiarach 42-54, a kolekcje tworzy się w oparciu o trendy i starannie dopracowane kroje. Nowa kolekcja Violeta by MANGO prezentuje nowoczesny, a zarazem wyrafinowany styl w trzech różnych liniach. Można w nich znaleźć zarówno odzież wierzchnią, casualową, jak i sportową w modnych odcieniach oraz wzorach, na przykład animal print.

Branża mody też ma swojego detektywa. Kim jest coolhunter?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.