Natasza Urbańska została nową ambasadorką marki obuwia Caprice, która znana jest przede wszystkim z uniwersalnych modeli na różne okazje. W sezonie jesień-zima 2018/2019 Caprice skupia się na klasycznych botkach i kozakach, urozmaicając je modnymi akcentami.
Natasza Urbańska w kampanii Caprice jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe
W jesiennej kolekcji, oprócz klasycznej, ponadczasowej wersji botków na słupku, znajdziemy modele zawiązywane, na płaskim obcasie lub na szpilce. Smaku dodają modne w tym sezonie dekoracyjne nity i fason w szpic. Wśród najbardziej pożądanych kolorów na sezon jesień-zima 2018/2019 jest brąz w odcieniu koniakowym, bordo oraz granat, jednak oferta Caprice jest dużo bardziej rozbudowana. Oprócz wspomnianych wcześniej kolorów znajdziemy też propozycje pomarańczowe, w odcieniu karmelu i orzecha, jasne beże i lśniącą czerń.
Chcesz dowiedzieć się więcej o najmodniejszych butach na jesień 2018? Zajrzyj do naszego artykułu: Damskie buty jesienne 2018. Aktualne trendy na chłodniejsze dni.
Z myślą o wielbicielkach modowych nowinek wprowadzono do oferty botki z weluru. Przygotowano je w trzech połyskujących odcieniach: czerni, granacie i srebrze oraz dwóch opcjach długości: za kostkę lub przed kolano.
Natasza Urbańska w kampanii Caprice jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe
W kolekcji Caprice, której bohaterką jest Natasza Urbańska, znalazły się również modne kozaki. Fanki stylowych kombinacji z pewnością ucieszą się z długich kozaków do kolana. Z kolei zwolenniczki klasycznego obuwia też znajdą coś dla siebie - Caprice zawsze proponuje modele, które pasują do eleganckich spódnic i sukienek. Warto zwrócić uwagę na stylowe oficerki: z dekoracyjnymi cholewkami, wiązaniami, wykonane z wysokogatunkowego zamszu lub gładko lakierowane.
Szukasz przecen? Niedawno pisaliśmy o butach Caprice z wyprzedaży: Przecenione obuwie marki Caprice: wybraliśmy klasyczne modele na co dzień.
W obuwiu Caprice zastosowano opatentowaną przez firmę technologię onAIR. Bazuje ona na zaczerpniętej z natury konstrukcji plastra miodu i gwarantuje szybkie odprowadzanie wilgoci, przepływ powietrza wewnątrz butów oraz ulepszoną amortyzację. Dzięki takiemu rozwiązaniu zimowe obuwie jest cieplejsze, gdy znajdujemy się na świeżym powietrzu i "oddycha", gdy jesteśmy w zamkniętych, ogrzewanych pomieszczeniach. Kobiety chodzące na obcasie docenią dodatkowo system Antishokk, który zapewnia odpowiednią amortyzację, tłumiąc o ponad 50% wstrząsy powstające w trakcie chodzenia.
Natasza Urbańska w kampanii Caprice jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe
Marka Caprice dociera głównie do dojrzałych kobiet, dla których kluczowa jest jakość i wygoda, ale najnowsze modele spodobają się również młodszej klienteli. Poprzedniczką Nataszy Urbańskiej w roli ambasadorki była Dorota Gardias.