Nowa kolekcja bielizny sloggi

Swój najnowszy produkt marka sloggi już ogłosiła przełomowym. Bezszwowa bielizna, do której stworzenia wykorzystano innowacyjne technologie, podbiła rynek azjatycki, a teraz będzie można ją kupić także w Polsce!

Biustonosz sloggi ZERO Feel już zdążyły pokochać Japonki - w ciągu roku w tym azjatyckim kraju sprzedano 1,75 miliona sztuk. Pod koniec lutego jego niezwykłe właściwości będą mogły sprawdzić także Polki - kolekcja debiutuje na naszym rynku. 

Nowe biustonosz sloggi ZERO FeelNowe biustonosz sloggi ZERO Feel Mat. prasowe

Co wyróżnia ten stanik? Dzięki połączeniu opatentowanej, japońskiej tkaniny o gramaturze 40 (jest ona niezwykle elastyczna - rozciąga się we wszystkich kierunkach) z unikalną technologią, ZERO Feel ma zapewnić doskonałą miękkość i niezrównany komfort noszenia na co dzień. Co ważne, bielizna nie ma żadnych szwów i metek, a spojenia punktowe wyeliminowały ryzyko pozostawienia jakichkolwiek czerwonych śladów na ciele, które często są widoczne po wielogodzinnym użytkowaniu tradycyjnego stanika

Nowa kolekcja sloggiNowa kolekcja sloggi Mat. prasowe

Równocześnie z promocją modelu ZERO Feel, sloggi rusza także z pierwszą ogólnoświatową kampanię reklamową "Zero ograniczeń", której twarzą została  francuska aktorka Jade Henot. 

Najnowsza kolekcja bielizny sloggiNajnowsza kolekcja bielizny sloggi Mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.