Od tych zdjęć trudno oderwać wzrok - nowa kampania Mohito jest bardzo sensualna i brak w niej grzecznych ujęć, które jeszcze kilka lat temu promowały nowe kolekcje marki. Duża w tym zasługa zespołu odpowiedzialnego za efekt końcowy - gwiazdą kampanii jest polska supermodelka Magdalena Frąckowiak, a za obiektywem stanął Marcin Kempski. Kobieta Mohito jest w tym sezonie seksowna, pewna siebie i bardzo modna. Polska marka wie co w światowej modzie piszczy i nie ma obaw przenieść najgorętszych (i najodważniejszych) trendów na rodzimy rynek.
Magdalena Frąckowiak jest gwiazdą nowej kampanii MohitoPrzezroczystości, cekiny, wycięcia, długości mini, błyszczące materiały, a także skóry i futra w wersji eko (koncern LPP, który jest właścicielem m.in. Mohito ogłosił w tym tygodniu, że rezygnuje z wykorzystywania naturalnych futer w swoich kolekcjach!) - nowa odsłona polskiej marki jest bardzo kobieca, odważna i modna.
Zdjęcia do nowej kampanii Mohito powstały w Nowym JorkuWarto zwrócić uwagę na bardzo seksowny srebrny garnitur, aksamitne sukienki, skórzane spodnie, welurowe bomberki czy koronkowe i błyszczące mini. Choć cała kolekcja utrzymana jest w klasycznych kolorach: czerni, szarości, bieli, granacie i bordo - to chyba można śmiało stwierdzić, że to najciekawsze od dawna propozycje polskiej marki i jedna z lepszych kampanii wizerunkowych Mohito.
Mohito