Mohito Simple Office: klasyka na wiosnę 2016

Łącząca w sobie biurową klasykę i esencję kobiecości, uzupełnioną o najgorętsze trendy sezonu, linia Simple Office polskiej marki Mohito skierowana jest do pewnych siebie i aktywnych kobiet biznesu.

MohitoMohito Mohito Wiosna 2016 Mohito Wiosna 2016

Wraz z nowym sezonem projektanci marki Mohito postanowili uatrakcyjnić biurowy lookcode, uzupełniając go o akcenty prosto z wybiegów. Klasycznym zestawieniom świeżości nadają trendowe spodnie cullotes, koszule z wiązaniami pod szyją czy dwurzędowa marynarka ze złotymi guzikami w stylu lansowanym m.in. na wybiegach Balmain. Intrygującą alternatywę dla modelowych połączeń kolorystycznych stanowi monochromatyczny total look zbudowany w oparciu o czystą biel, głęboką czerń lub energetyczną czerwień. Uwagę przykuwa również powielony nadruk z wizerunkiem jaskółki sprawiający, że ozdobione nim elegancka koszula czy ołówkowa spódnica nabierają nowego, lekko żartobliwego charakteru.

MohitoMohito Mohito Lookbook wiosna 2016 Mohito Lookbook wiosna 2016

Ubrania z linii Simple Office dopełniają stosowne akcesoria. Subtelne, a zarazem przykuwające wzrok naszyjniki i kolczyki łączy motyw koła. Według prognozy największych biur trendowych, wiosną i latem to właśnie dodatki w tym kształcie będą niepodzielnie rządzić na ulicach najmodniejszych metropolii.

MohitoMohito Mohito Lookbook Wiosna 2016 Mohito Lookbook Wiosna 2016

Wśród torebek królują pojemne kuferki, miękkie torby i poręczne kopertówki - niezastąpione podczas spotkań biznesowych, natomiast w kwestii obuwia uwaga projektantów niepodzielnie skupiła się na wysokich szpilkach.

MohitoMohito Mohito Lookbook Wiosna 2016 Mohito Lookbook Wiosna 2016

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.