Wraz z nowym sezonem projektanci marki Mohito postanowili uatrakcyjnić biurowy lookcode, uzupełniając go o akcenty prosto z wybiegów. Klasycznym zestawieniom świeżości nadają trendowe spodnie cullotes, koszule z wiązaniami pod szyją czy dwurzędowa marynarka ze złotymi guzikami w stylu lansowanym m.in. na wybiegach Balmain. Intrygującą alternatywę dla modelowych połączeń kolorystycznych stanowi monochromatyczny total look zbudowany w oparciu o czystą biel, głęboką czerń lub energetyczną czerwień. Uwagę przykuwa również powielony nadruk z wizerunkiem jaskółki sprawiający, że ozdobione nim elegancka koszula czy ołówkowa spódnica nabierają nowego, lekko żartobliwego charakteru.
Ubrania z linii Simple Office dopełniają stosowne akcesoria. Subtelne, a zarazem przykuwające wzrok naszyjniki i kolczyki łączy motyw koła. Według prognozy największych biur trendowych, wiosną i latem to właśnie dodatki w tym kształcie będą niepodzielnie rządzić na ulicach najmodniejszych metropolii.
Wśród torebek królują pojemne kuferki, miękkie torby i poręczne kopertówki - niezastąpione podczas spotkań biznesowych, natomiast w kwestii obuwia uwaga projektantów niepodzielnie skupiła się na wysokich szpilkach.