Ariana Grande została nową ambasadorką Reebok Classic

13 milionów (!) obserwujących na Instagramie, sale koncertowe wypełnione po brzegi i pierwsze rzędy na pokazach najważniejszych domów mody. Takimi sukcesami może pochwalić się Ariana Grande - znana na całym świecie piosenkarka młodego pokolenia. Teraz gwiazda do tych sukcesów może dopisać kolejny - właśnie została globalną ambasadorką marki Reebok Classic.

Reebok ogłosił właśnie nawiązanie długoterminowej współpracy z międzynarodową gwiazdą oraz ikoną współczesnej kultury - Arianą Grande. Piosenkarka będzie także współtwórcą kolekcji, które marka pokaże w nadchodzącym sezonie. 

Ariana Grande - nowa ambasadorka Reebok Classic/ Mat. prasowe Reebok

Warto podkreślić, że Reebok jako jeden z pierwszych w swojej branży postawił kobiety i ich potrzeby na pierwszym miejscu, stając się pionierem ruchu fitness w latach 80. Inspirowanie, by stawać się się lepszą wersją siebie to po dziś dzień priorytet marki, dlatego na swoje ambasadorki wybiera kobiety, które nie boją się wyzwań, są autentyczne i szczere. 

"Tak jak Reebok, stanowczo popieram tych, którzy nie boją się wyrażać siebie, podkreślają swoją indywidualność i przekraczają granice swoich możliwości. Przesłanie marki zachęcające do bycia pewnym siebie oraz ciągłego samodoskonalenia jest zgodne z tym, jak sama staram się żyć. Jestem zaszczycona, że mogę być ambasadorką firmy, której misją jest inspirowanie ludzi do stawania się najlepszą wersją siebie" - powiedziała Ariana Grande.

To nie pierwszy raz, kiedy Reebok sięga po gwiazdy młodego pokolenia. Jedną z ambasadorek marki jest także Gigi Hadid - to właśnie modelka wystąpiła w ostatniej kampanii promującej kultowy model Club C 85 Leather. Buty z tej serii to połączenie nowoczesności z klasyką, a w tym sezonie zaskakują nowymi, metalicznymi kolorami. 

Gigi HadidGigi Hadid Gigi Hadid promuje model Reebok Classic Club C Gigi Hadid promuje model Reebok Classic Club C

Więcej o:
Copyright © Agora SA