Ostatnie kilka lat to bardzo szybki rozwój social mediów. Niestety poczucie anonimowości, które daje wirtualna przestrzeń, przyczyniło się też do rozwoju hejtu na szeroką skalę. Zmagają się z nim przede wszystkim osoby działające aktywnie w sieci: blogerzy, vlogerzy, celebryci. Problem jest na tyle poważny, że w walkę z nieuzasadnioną krytyką zaangażowały się m.in. duże korporacje. Właśnie ruszyła nowa kampania Rimmel #iwillnotbedelated. Jedna z najbardziej znanych marek kosmetycznych na świecie wypowiada wojnę beauty hejtowi i sprzeciwia się ograniczonym definicjom piękna. Jej twarzami zostały globalne ambasadorki Rimmel: Rita Ora i Cara Delevingne oraz znani lokalni influencerzy (polskim przedstawicielem jest vlogerka Ewa Grzelakowska-Kostoglu – Red Lipstick Monster). Według badań, które przeprowadziła brytyjska firma, z tzw. beauty hejtem miała do czynienia co czwarta kobieta, a z sieci zniknęło z tego powodu 115 milionów zdjęć. Co najbardziej niepokojące, grubo ponad połowa respondentek przyznała, że ten rodzaj agresywnej krytyki obniżył ich pewność siebie, a u wielu przyczynił się do rozwoju problemów z narkotykami i/lub alkoholem. Równocześnie większość odpowiadających nie zgłasza nigdzie hejtu i nie rozmawia o nim z bliskimi.
W ramach kampanii #Iwillnotbedeleted Rimmel zainicjuje akcję mającą na celu realne, finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania 116 111, a jednocześnie szerzenie sprzeciwu przeciwko beauty hejtowi w sieci. Za każde zdjęcie zamieszczone na Instagramie w dniach 16.11 – 02.12.2018 z hasztagiem #Iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl, którego motywem przewodnim będzie czerwony element makijażu, Rimmel ufunduje jedną konsultację telefoniczną z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.
Semilac umożliwia personalizację produktów
Semilac, który w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy poszerzył znacznie swoje portfolio (oprócz lakierów hybrydowych dostępne są też produkty do makijażu: szminki, cienie do powiek, korektory itp.), dodał teraz do swojej oferty opcję personalizacji. Usługa miała swoją premierę pod koniec września i już wiadomo, że przypadała do gustu klientkom marki. Zresztą to niejedyne udogodnienie, które Semilac wprowadził w życie w ostatnim czasie. Od jakiegoś czasu działa też aplikacja, dzięki której można wykryć kolor z paznokci lub zdjęcia, brać udział w bitwie na stylizacje manicure czy zgłębiać tajniki wiedzy o marce i produktach.
W jednym z ostatnich artykułów z serii #beautynews pisaliśmy o kalendarzu adwentowym L'Occitane. Tego typu produkty mają w swojej ofercie także inne marki, np. The Body Shop. Zresztą brand oferuje nie jeden, a trzy pudełka z niespodziankami, więc każdy może wybrać takie, które jest najbardziej zgodne z jego preferencjami i możliwościami finansowymi. To co wyróżnia kalendarze, to zabawne zadania na odwrocie - po odkryciu wszystkich kosmetyków opakowanie zamienia się w obrazek z puzzli, ukazujący piękne zwierzęta w ich naturalnym środowisku. Klasyczna wersja kalendarza zawiera 24 upominki, opcje Deluxe oraz Ultimate aż 25, w tym artykuły pełnowymiarowe. Oprócz tego w sprzedaży jest pudełko, z którym można odliczać czas do Nowego Roku.
Bożonarodzeniową atmosferę można też poczuć wchodząc do jednego z salonów MAC. Marka w tym sezonie przekonuje, że więcej znaczy... lepiej! Kolekcja świąteczna to technikolor, błysk i odbijające światło drobinki. Shiny Pretty Things to jak zabawa kalejdoskopem - produkty zmieniają swój odcień w zależności od tego, jak je nałożymy i pod jakim kątem na nie patrzymy. Jednym z ciekawszych elementów kolekcji jest mocno napigmentowany cień, który ma formę prasowanego brokatu. Nie zabrakło też pomadek, błyszczyków i oczywiście rozświetlaczy.
Od początku grudnia do kupienia będzie też specjalna limitowana kolekcja Bell, która sprawdzi się w okresie świąteczno-sylwestrowym oraz w karnawale. Carnival to produkty, które pomogą zabłysnąć: foliowe cienie do powiek, błyszczyki, które dają efekt tafli, rozświetlające pomadki, brokatowe lakiery do paznokci oraz puder z delikatnymi drobinkami. Na szczególną uwagę zasługuje zwłaszcza ten ostatni kosmetyk: można go nakładać nie tylko na twarz, ale także na obojczyki, dekolt czy ramiona. Jest sypki, co ułatwia mieszanie kolorów i umożliwia konturowanie. Jego dodatkową zaletą jest niezwykle przyjemny zapach wanilii.
Makijaż powinien nie tylko podkreślać naturalną urodę, ale także o nią dbać. To jedno z głównych założeń słynnej pielęgnacji koreańskiej. Tym tropem idzie coraz więcej marek, które tworzą kosmetyki wielofunkcyjne. MAGICAL PERFECTION CONCEALER to nowość od Eveline. Korektor rozświetla spojrzenie, likwiduje oznaki zmęczenia, a jednocześnie nawilża skórę. Formuła zawiera kwas hialuronowy, peptydy, witaminę E oraz wyciąg z zielonej herbaty Matcha znanej z właściwości odmładzających. Ogórek i świetlik rozjaśniają skórę pod oczami i niwelują opuchliznę.
Tagomago to luksusowa perfumeria, która właśnie doczekała się swojego pierwszego butiku stacjonarnego. Historia tej rodzinnej firmy zaczęła się kilka lat temu w czasie wspólnych wakacji. Zachwyceni jedną z wysp, jakiś czas później państwo Karaskowie tak postanowili nazwać swój sklep. Tagomago Boutique mieszczące się przy ulicy Mokotowskiej 64 w Warszawie oferuje spersonalizowany serwis oraz indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i makijażowe. Kupimy tam produkty marek: La Mer, Estee Lauder, Sisley, Shiseido, Clarins, Collistar, Carolina Herrera, Paco Rabane, Lancome, Armani, Tom Ford, YSL, Etat Libre d’orange, czy Molinard. Dodatkowo perfumeria posiada na wyłączność w Polsce 3LAB oraz Qiriness - bardzo wysokiej klasy kosmetyki pielęgnacyjne.
Choć trudno w to uwierzyć, Luksja ma już prawie 30 lat. Charakterystyczne mydło w kostce, pierwszy produkt marki i jednocześnie jej wielki bestseller, było w latach 90. nieodłącznym elementem wielu polskich łazienek. Portfolio firmy przez trzy dekady bardzo się poszerzyło: teraz to także żele pod prysznic, płyny do kąpieli oraz mydła w płynie. Nowa linia tej ostatniej kategorii właśnie debiutuje na półkach. Luksja Essence to cztery warianty zapachowe: Cherry Blossom & Peony, Jasmine & Vanilla, Cucumber & Aloe Vera oraz Lime & Vitamins. Wszystkie mydła w płynie dostępne są w nowych, większych opakowaniach 500 ml z pompką oraz opakowaniach uzupełniających 400 ml i 900 ml.
Podkreślają wrodzone piękno i chronią przed negatywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego - produkty Libellou czerpią z bogactwa natury i zapewniają codzienną pielęgnacji skóry twarzy. Marka właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Formuły kremu na dzień, serum oraz kremu na noc opierają się na trzech głównych składnikach aktywnych. 24-karatowe czyste złoto pomaga zrewitalizować i rozjaśnić zmęczoną cerę. Kolagen zwiększa gęstość skóry, spłycając istniejące zmarszczki oraz zapobiegając powstawaniu nowych. Kawior natomiast jest bogatym źródłem białka oraz witamin A, D i E - działa odżywczo, chroni przed wolnymi rodnikami i neutralizuje szkodliwy wpływ zanieczyszczonego powietrza, dymu tytoniowego oraz stresu. Ambasadorką Libellou została polska aktorka Anna Matysiak.
Systematyczny wzrost sprzedaży produktów, które mają zmniejszyć nadwrażliwość zębów potwierdza, że problem ten jest coraz bardziej powszechny. Przyczyn może być kilka: agresywne metody wybielające, nieodpowiednia dieta, bruksizm. Z pomocą przychodzą specjalistyczne środki. Jedną ze marek, która tworzy kuracje odbudowujące szkliwo i powierzchniową warstwę zębiny oraz skutecznie wspomaga leczenie nadwrażliwości zębowej, jest Biorepair. Płyn do płukania jamy ustnej, pasta i specjalna nakładka dzięki zawartości cynku PCA zapobiegają wytwarzaniu się kamienia i niszczeniu zębów, a specjalna formuła odtwarza naturalną warstwę mineralną zęba. Produkty Biorepair są dostępne w aptekach, gabinetach dentystycznych, a także Super Pharm, HEBE i Drogerie Natura .
Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter KLIKNIJ BY ZAPISAĆ SIĘ NA NEWSLETTER