#beautynews: pierwsze kolekcje świąteczne i nowe linie lakierów hybrydowych

Chodź do Bożego Narodzenia zostało jeszcze prawie dwa miesiące, na półkach zaczynają się pojawiać pierwsze tematyczne nowości. Oprócz kolekcji świątecznych marki z branży beauty promują także swoje jesienno-zimowe kolekcje, chwalą się ulepszonymi formułami i znanymi ambasadorami.

Dziękujemy, że jesteś z nami.

Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>

 

Nowe lakiery hybrydowe hi hybrid, Semilac, Indigo 

Marek lakierów hybrydowych do użytku domowego jest w Polsce coraz więcej. Do jednych z najbardziej popularnych zaliczają się hi hybrid, Semilac i Indigo. Wszystkie te brandy jesień powitały swoimi nowymi kolekcjami. Pierwsza z nich stworzyła linię we współpracy z vlogerką littlemooonster96. hi choco&latte to 12 kolorów zainspirowanych słodkimi napojami i deserami, m.in: czekoladą z wiśniami, ciepłym kakao czy różowym latte.

Kolekcję hi choco&latte promuje littlemooonster96Kolekcję hi choco&latte promuje littlemooonster96 Mat. prasowe

Nieco inna formę jesiennego relaksu proponuje Semilac, który do stworzenia nowej kolekcji również zaangażował swoją ambasadorkę. Agnieszka Woźniak-Starak zabiera nas w podróż po Ameryce Południowej. Lakiery hybrydowe America Go! to propozycje inspirowane ulicami Ekwadoru, Peru, Argentyny, Boliwii czy Wenezueli. 

Agnieszka Woźniak Starak promują nową kolekcję lakierów hybrydowych Semilac, a Sara Boruc IndigoAgnieszka Woźniak Starak promują nową kolekcję lakierów hybrydowych Semilac, a Sara Boruc Indigo Mat. prasowe

Sara Mannei-Boruc swoją twarzą firmuje natomiast linię lakierów hybrydowych Indigo  Sex in The City. To 10 wyjątkowych kolorów, przez które przemawia elegancka klasyka i
ponadczasowość. Wśród propozycji znajdziemy intensywne odcienie czerwieni, bordo, łagodne beże, delikatne szarości oraz oliwkową zieleń.

Halloween z The Body Shop i... święta z L'Occitane

Z okazji nadchodzącego Halloween nowa limitowana kolekcja kosmetyków trafiła na półki The Body Shop. Vanilla Pumpkin to dyniowy aromat, wanilia z Madagaskaru oraz nuta fasoli Tonka. Ta mieszanka aromatów i wartościowych składników odżywczych zamknięta jest w maśle do ciała, żelu pod prysznic i kremie do rąk. Ten ostatni produkt jest całkowicie wegańskim kosmetykiem. 

Vanilla Pumpkin to limitowana kolekcja The Body ShopVanilla Pumpkin to limitowana kolekcja The Body Shop Mat. prasowe

Chodź do Wigilii pozostały jeszcze dwa miesiące, marki kosmetyczne powoli okrywają swoje świąteczne karty. Na początku swoje premiery mają oczywiście kalendarze adwentowe, które zaczniemy otwierać za nieco ponad 30 dni. Pudełko z 24 minikosmetykami od L'Occitane zostało w tym roku zaprojektowane przez CASTELBAJAC Paris. Króluje żółty, niebieski i czerwony połączone ze złotem
i konstelacjami gwiazd. Nie brakuje rysunków jodły, kiełkującej rośliny, wiejskiego
domku i dłoni.W środku znajdziemy mydła, kremy do rąk, żele pod prysznic i wiele innych kosmetyków. Co ciekawe, kalendarz to także łamigłówka - aby znaleźć i otworzyć odpowiednie okienko trzeba go odpowiednio przekręcić lub obrócić. 

Kalendarz adwentowy L'OccitaneKalendarz adwentowy L'Occitane Mat. prasowe

Perfumy: nowe kolekcje Victoria's Secret i KILIAN

Ta wiadomość na pewno ucieszy fanki słodkich zapachów od Victoria's Secret. Marka wypuściła na rynek nowość: kolekcję Love Star. To połączenie orzeźwiających i owocowo-kwiatowych aromatów (z przewagą jabłka i lilii) z nutą zmysłowego rumu. Love Star to woda perfumowana (klasyczna i roll on), mgiełka, balsam do ciała, perfumy w pędzlu, nabłyszczający spray i peeling z drobinkami.  

Victoria's Secret - kolekcja Love StarVictoria's Secret - kolekcja Love Star Mat. prasowe

Zupełnie nową kolekcję perfum wprowadza też KILIAN. MY KIND OF LOVE to zapachy skierowane do młodszego odbiorcy, otwartego na eksperymenty i nie przywiązującego się aż tak bardzo do marki czy produktu. O ile odbiorcy klasycznej linii PERFUME AS AN ART to koneserzy skoncentrowani na ponadczasowym luksusie, to użytkownicy MY KIND OF LOVE mają w sobie więcej spontaniczności i cenią szybkie rozwiązania. Cały koncept opiera się na idei “Simplexity", czyli połączeniu prostoty i złożoności. Dyrektor kreatywny marki chciał, aby kolekcja otrzymała wielowymiarowe nuty i akordy, z których słynie KILIAN, ale tym razem aby zostały one zbudowane wokół kluczowego składnika, który jest niezwykły, zaskakujący i natychmiast rozpoznawalny. Cztery zapach z linii MY KIND OF LOVE to:

  • PRINCESS—I DON’T NEED A PRINCE BY MY SIDE TO BE A PRINCESS
  • KISSING—KISSING BURNS 6.4 CALORIES A MINUTE. WANNA WORKOUT?
  • BOYS—BAD BOYS ARE NO GOOD BUT GOOD BOYS ARE NO FUN
  • ADULTS—LET’S SETTLE THIS ARGUMENT LIKE ADULTS, IN THE BEDROOM, NAKED

Nowa linia KILIANNowa linia KILIAN Mat. prasowe

Nowości makijażowe: Bell i L'oreal 

W październiku i w listopadzie w Strefie Piękna w sieci sklepów Biedronka znajdziemy nową limitowaną kolekcję od Bell. Cosmic Girl to seria kosmetyków, które dodadzą blasku. Cienie do powiek, szminki, błyszczyki, rozświetlacze i cienie do paznokci z drobinkami i w opalizujących kolorach idealnie wpisują się w tegoroczne makijażowe trendy. Wszystkie produkty zamknięte są w klasycznych, bardzo funkcjonalnych opakowaniach, a ich ceny wahają się od 8 do 11 zł. 

Kolekcja Cosmic Girl od BellKolekcja Cosmic Girl od Bell Mat. prasowe

Sporo nowości znajdziemy także w portfolio makijażowego giganta L'Oreal. Social media podbija właśnie kolekcja nowych matowych pomadek Les Chocolats. Szminki kuszą zapachem, ale też pięknymi kolorami i trwałością: to 6 odcieni o aromacie przypominającym czekoladę! Oprócz nich niedawno swoją premierę miał innowacyjny tusz do rzęs UNLIMITED - maskara podnosi, wydłuża i eksponuje rzęsy, a do tego ma szczoteczkę, którą można wyginać w dwóch pozycjach, dzięki czemu aplikacja jest prosta i bardzo dokładna. Ostatnia nowość L'Oreal to ulepszona formuła podkładu Infaillible 24h Fresh Wear. Produkt stworzony został z myślą o aktywnych kobietach, dlatego jest odporny na pot, wodę i nie pozostawia śladów na ubraniach. Zapewnia długotrwałe krycie, ale jest także wystarczająco lekki, aby nie tworzyć na twarzy efektu maski.

Nowości od L'orealNowości od L'oreal Mat. prasowe

Pielęgnacja skóry dzieci: Mixa i Derma

Mixa to marka specjalizująca się w kosmetykach do pielęgnacji skóry wrażliwej, która ma w swojej ofercie m.in. produkty Atopiance, przeznaczone do skóry atopowej u dzieci. Linia została właśnie rozszerzona, a jej formuła ulepszona. Składy kosmetyków wzbogacono o kompleks Omega-8 zawierający 8 komplementarnych kwasów tłuszczowych, które mają właściwości kojące. Atopiance to m.in. łagodzący olejek do ciała i włosów oraz emulsja łagodząca do twarzy i ciała dla skóry z tendencją do atopii. 

Nowości od Mixa i Derma to kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji delikatnej skóry dzieciNowości od Mixa i Derma to kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji delikatnej skóry dzieci Mat. prasowe

W tworzeniu hipoalergicznych kosmetyków dla dzieci specjalizuje się także Derma. Eco Baby można stosować już od pierwszych dni życia malucha. Również sprawdzą się przy atopowym zapaleniu skóry i skłonności do alergii. Tak jak wszystkie kosmetyki Derma, także linia dla dzieci opiera się na czystych i organicznych składnikach takich jak aloes, masło shea, olej kokosowy, olej z pestek moreli, olej ze słodkich migdałów, wit. E. Eco Baby to maść łagodząca, szampon/mydło, oliwka, chusteczki nawilżane, balsam ochrona słoneczna oraz krem pielęgnacyjny. Stosowanie tego ostatniego produktu daje świetne rezultaty także u dorosłych - nawilża i pomaga w walce z trądzikiem. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.