Letnia prostota jest w modzie! Ten styl pokochały kobiety na całym świecie - także siostry Olsen

Duże okulary (koniecznie w czerni), oversize'owy płaszcz lub marynarka, a do tego obowiązkowo kubek z kawą ze Starbucksa. Poznajcie styl i markę sióstr Olsen, które od ponad dekady kształtują estetykę młodego pokolenia.

Prekursorki minimalizmu

The Row, czyli firma założona w 2006 roku przez Mary-Kate i Ashley Olsen, po raz kolejny udowodniła, że nie ma sobie równych! Zgodnie z założeniami minimalizmu, którym głównie inspirują się siostry, najnowsza kolekcja The Row to ukłon w stronę prostoty i klasyki. Zaprezentowane poprzez social media produkty na wiosnę 2023 od razu zyskały uznanie redaktorek mody oraz w rekordowym tempie zostały ,,share'owane" na Instagramie. Projektantki autorskiego domu mody przeszły niekrótką drogę do modowego sukcesu, a ich wieloletnie medialne doświadczenie oraz wpadki z czerwonego dywanu (z czasów, gdy były jeszcze nastolatkami) sprawiły, że na własnej skórze nauczyły się, co to dobry smak i klasa. Najlepsze rozwiązania to te najprostsze - zdają się krzyczeć projekty Olsenek. Dziś mniej znaczy więcej.

Inspiracje od The RowInspiracje od The Row Instagram @therow

Elementy, na które warto postawić

Bacznie oglądając najnowszą kolekcję The Row, możemy łatwo stwierdzić, że w dobie ruchu Y2K i powrotu kolejnych dekad XX wieku do mainstreamu - minimalizm nadal ma się dobrze. Następne sezony to nic innego jak pełna dostojności klasyka zawarta w niebanalnych projektach. Jak więc będziemy wyglądać tego lata według stylowej marki znad oceanu? Przede wszystkim w naszych szafach nie powinno zabraknąć czarnych lub beżowych sukienek w wersji maxi, spodni w kant, marynarek oznaczonych jako "oversize", a także śnieżnobiałych koszul. Wszystko koniecznie wykonane z naturalnych materiałów - minimalizm to nie tylko konkretne fasony czy kolory, lecz także dbałość o środowisko i zakupy odzieży "na lata". To samo dotyczy biżuterii. Złoto to już nie tylko dodatek do stylizacji, ale przede wszystkim dobra lokata inwestycyjna, która z czasem nie straci, a wręcz zyska na wartości. The Row to świeży impuls, który zdaje się nam przypominać, że ubrania nie mają służyć na jeden raz, ale tworzyć świetną i praktyczną szafę kapsułową na co najmniej kilka sezonów. 

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA