Te printy zdominowały Instagram! Jak nosić 3 najgorętsze wzory tego lata?

Miłośniczki maksymalizmu i ekstrawagankich połączeń - ten sezon należy do was. Wzory po raz kolejny opanowały lato. My wybrałyśmy top 3 tendencje, które idealnie sprawdzą się na wakacyjny okres

1. Modna zeberka

 

W tym sezonie to nie egzotyczna panterka, ale nieregularna i odświeżona zebra będzie obecna w modowych stylizacjach. Wszystko za sprawą Gen Z i ich tęsknotą do lat 2000, które były obfite w ten zwierzęcy print. Z ogromnym sentymentem oglądamy przecież stylizacje Paris Hilton, czy Victorii Beckham na czerwonych dywanach (gdzie mocno opalone pozują w krótkiej mini z dużym dekoltem) i z łezką w oku wracamy myślami do czasów młodości. Musimy się zgodzić - wizualny chaos na ubraniach sprawia, że wyróżnienie się z tłumu staje się niezwykle proste, a pokoleniu tzw. "zoomerów" właśnie na tym najbardziej zależy. Kostium kąpielowy, sukienka, torebka typu ,baguette" z tym charakterystycznym wzorem, a może wszystko naraz? Tego lata każde kombinacje są dozwolone, dlatego też daj się ponieść swojej wyobraźni.

Vitoria Beckham / Paris HiltonVitoria Beckham / Paris Hilton fot. Instagram

2. Owocowe nawiązania

Motylki, owocowe nawiązania i cukierkowe kolory. Fascynacja ruchem Y2K nas nie opuszcza, a wręcz przyjmuje na sile. Kolejną mocną tendencją, którą będziemy obserwować tego lata będą owocowe wzory. Po rozpoczęciu sezonu printem w stylu dolce vita z cytrynami w roli głównej, czas na prawdziwe gwiazdy czerwcowej sielanki, czyli truskawki. Kojarzą nam się z ciepłem, piknikiem w parku i pełnym nostalgii relaksem nad wodą. Nic dziwnego, że tego lata nie tylko będziemy chciały je jeść, ale także dumnie nosić na naszych ubraniach. 

Trendy 2022Trendy 2022 fot. Instagram @localheroes

3. Logomania

Nadmierna ekspozycja logo jeszcze nie tak dawno uważana była za kiczowatą i pozbawioną gustu - przecież ten kto miał środki na drogie ubrania, wcale nie musiał się tym chwalić. Wszystko zmieniło się jednak, gdy świat zwariował na punkcie streetwearu. Ten zredefiniował wszystkie powszechnie znane modowe zasady i na nowo je ustalił. Logomania stała się jednym z kluczowych trendów. To nie tylko lans na brand, ale przede wszystkim swego rodzaju "statement": dowód na to, że jesteśmy wierni danej marce - szanujemy ją za historię, przekaz oraz design, którymi chcemy dzielić się dalej. W ten sposób noszenie ubrań pokrytych brandingowym printem stało się nie tylko modne, ale niosło za sobą szerszy przekaz. 

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA