,,Sezon na" Guess. To ulubiona marka influencerów i supermodelek! Top 18 produktów na lato

,,Sezon na" konkretną markę modową zdarza się w branży dość często. Tak zwany ,,hype" spowodowany jest mocną pozycją danego brandu w mediach społecznościowych oraz wykorzystywaniem jego produktów przez influencerów i najbardziej rozchwytywane it girls.

Powrót do przeszłości

W mediach społecznościowych da się zauważyć prawdziwą manię powrotów do tego co lubiane i dobrze znane. Po szaleństwie związanym z latami 2000., zapoczątkowanym przez Gen Z (w wyniku fascynacji latami swej młodości), przez powrót do łask lat 80. za sprawą pokazu YSL na wiosnę-lato 2022, aż po niekończącą się miłość i ogromny sentyment do lat 90., co obserwujemy już od kilku sezonów. Nic dziwnego, że coraz częściej sięgamy do produktów, które swoim designem wpisują się w daną epokę. Idealnym przykładem stała się firma Guess, która w latach 90. była synonimem luksusu, dobrego stylu i... cudownych kampanii, które na długo wpisywały się w pamięć i której powrót jest szeroko komentowany w branży.

Kampania Guess (lata 90.)Kampania Guess (lata 90.) fot. Instagram

Guess - marka supermodelek

Guess to marka, którą założył w Kalifornii w 1981 roku Maurice Marciano, i który po dziś dzień pozostaje jej dyrektorem artystycznym. Swój sukces zawdzięcza jeansom błyskawicznie docenionym przez szerszą publiczność. Opięte spodnie typu slim fit w zawrotnej szybkości stały się symbolem kobiecości. Świetnym ruchem marketingowym, który również miał wpływ na popularność marki, okazało się zatrudnianie do kampanii najgorętszych nazwisk danego sezonu na przykład: Claudii Schiffer, Naomi Campbell, czy Adriany Limy. Marce od lat towarzyszy dewiza ,,young, sexy, timeless" (młodość, seksapil, ponadczasowość), co idealnie pasuje do charakteru jej ubrań.

 

Witaj w świecie Guess

Amerykańska marka przywiązuje niezwykłą wagę do krojów oraz jakości rzeczy, które wypuszcza na rynek. W jej asortymencie możemy znaleźć propozycje w jeansie i dzianinie - szczególnie: opinające i unoszące pupę spodnie, stylowe torebki w najmodniejszym designie, wycięte kostiumy jednoczęściowe, oversize'owe bluzy w stylu lat 90. oraz oczywiście koszulki z logo brandu, które stanowią jego flagowy produkt. Wszystkie rzeczy to modele o seksownych wycięciach oraz opinających fasonach, które mają pomóc współczesnej kobiecie wyeksponować atuty oraz dodać pewności siebie. Minimalizm łączy się tutaj z włoskim szykiem i elegancją, dlatego Guess to mieszanka idealna przywołująca na myśl szalone, ale jakże stylowe lata 90.

Trendy 2022 według marki GuessTrendy 2022 według marki Guess fot. materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.