Lata 90. w Polsce z reguły kojarzą nam się z brakiem gustu i tandetą. Moda w tamtych czasach była pojęciem względnym i mocno odbiegała od teraźniejszości. Być może Kubota 30 lat temu wpisywała się w te haniebne standardy, jednak obecnie takie słowa skierowane w stronę marki po prostu minęłyby się z prawdą.
Z upływem czasu, klapki Kubota zyskały wśród Polaków status kultowego produktu, legendy. Słynne obuwie niejednokrotnie przewijało się w popularnych piosenkach czy dowcipnych slangach młodzieżowych. Wpisując się w standardy dzisiejszej mody na streetwear i ekstrawagancję, Kubota od kilku lat przeżywa swój wizerunkowy renesans. Teraz bestsellerowe klapki noszą wszyscy - niezależnie od wieku.
Klapki Kubota znów w Biedronce fot. biedronka.pl
Czerwcowa kolaboracja z Biedronką to strzał w dziesiątkę pod każdym względem. Atrakcyjność produktu jest naprawdę duża. Klapki przyciągają przede wszystkim barwnymi kolorami oraz oryginalnym i niecodziennym designem. Idealnie sprawdzą się w letnie, gorące dni, jako alternatywa dla innego obuwia. Liczba wyprodukowanych egzemplarzy jest mała. Klapki nie będą dostępne w każdym ze sklepów Biedronki, dlatego zachęcamy do "polowania" na słynne Kuboty.