Czerwiec to miesiąc dumy dla społeczności LGBTQIA+. Z tej okazji kultowa marka COS postanowiła stworzyć wyjątkową limitowaną kolekcję ubrań i dodatków, która uczci International Proud Month. Kapsułowa kolekcja T-shirtów oraz shopperów powstała we współpracy z londyńską artystką Coco Capitán. Neutralne płciowo produkty ozdobione są wyhaftowanymi hasłami w duchu "pride". Hasło „Always love bacause love is always love" inspiruje do otwartości i do wolności w kochaniu każdej osoby. Kolejne hasła nawiązują do osobistych relacji przeżyć Coco.
COS - PRIDE 2021 fot. COS
Kolejnymi produktami, które uczczą International Pride Month są limitowane torby stworzone z odzyskanej bawełny. Limitowana reedycja toreb z logo marki, w odcieniach tęczowej flagi społeczności LGBTQIA+, będzie dostępna w czerwcu w wybranych sklepach oraz online. Premiera wyjątkowych T-shirtów stworzonych z pomocą Coco Capitán swoją premierę będzie miała 28 czerwca 2021 r., a tym samym zbiegnie się z International Pride Day. Warto dodać, że cały dochód z zakupu koszulek i toreb zostanie przekazany na rzecz Kaleidoscope Trust – organizacji non-profit, która prowadzi kampanie na rzecz praw osób LGBT+ w krajach, w których są one dyskryminowane.
COS to niejedyna marka, która łączy się ze społecznością LGBTQIA+. Kolejne brandy, również w hołdzie dla International Pride Month, tworzą wyjątkowe kolekcje. Na liście znajdziemy Reeboka, Balenciagę, Savage X Fenty, UGG, czy Ralpha Laurena. Głos zabrała też polska marka Kubota, która już od kilku lat bierze czynny udział w akcji wspierającej społeczność LGBTQIA+. W tym roku nie tylko zachęca do zakupu T-shirtów, klapek i plakatów z motywem tęczy, ale również inicjuję akcję #silateczy, w której udział wzięły firmy wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.
Kubota fot. kubota.pl
Marka Vans uznaje ruch Pride za inspirujący globalny symbol autentycznej autoekspresji i dumnie celebruje ducha przynależności i tożsamości społeczności LGBTQ+. Z okazji uroczystości Pride 2021 Vans przekaże łącznie 200 000 USD czterem organizacjom z całego świata, aby wesprzeć ich osobiste historie i misję. Oprócz tego produkuje zachwycającą kolekcję ubrań i butów, które mają wspierać społeczeństwo oparte na bardziej równych i integracyjnych zasadach. W najbardziej znanych modelach marki Vans Vans ponownie pojawi się kultowy tęczowy wzór checkerboard w postaci powtarzających się nadruków, wzorów na całej powierzchni czy też mieszanych motywów patchworkowych.
Vans Pride 2021 fot. mat. prasowe Vans
C&A to kolejna marka, która podejmuje temat równości. Nowa kampania Pride LGBTQIA+U+ME powstała w czerwcu 2021. Celebruje inkluzywność i równość poprzez swoją kolorową kolekcję, która ma odzwierciedlać piękną różnorodność w społeczeństwie. W nowej kolekcji odnajdujemy niesamowitą pasję do mody połączoną ze wsparciem dla środowisk LGBTQIA+. Produkty z serii Pride są wyraziste, kolorowe i zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół.
CA fot. mat. prasowe C&A