Polskie i zagraniczne marki wspierają społeczność LGBTQ+. Ubrania i dodatki pod znakiem tęczy

Jako wyraz wsparcia dla społeczności LGBTQIA+ i organizacji, które budują świadomość praw człowieka, polskie i zagraniczne marki tworzą kolekcję ubrań pod znakiem tęczy.

COS PRIDE 2021

Czerwiec to miesiąc dumy dla społeczności LGBTQIA+.  Z tej okazji kultowa marka COS postanowiła stworzyć wyjątkową limitowaną kolekcję ubrań i dodatków, która uczci International Proud Month.  Kapsułowa kolekcja T-shirtów oraz shopperów powstała we współpracy z londyńską artystką Coco Capitán. Neutralne płciowo produkty ozdobione są wyhaftowanymi hasłami w duchu "pride". Hasło „Always love bacause love is always love" inspiruje do otwartości i do wolności w kochaniu każdej osoby. Kolejne hasła nawiązują do osobistych relacji przeżyć Coco.

COS - PRIDE 2021COS - PRIDE 2021 fot. COS

COS PRIDE 2020 - shoppery z bawełny

Kolejnymi produktami, które uczczą International Pride Month są limitowane torby stworzone z odzyskanej bawełny. Limitowana reedycja toreb z logo marki, w odcieniach tęczowej flagi społeczności  LGBTQIA+, będzie dostępna w czerwcu w wybranych sklepach oraz online. Premiera wyjątkowych T-shirtów stworzonych z pomocą Coco Capitán swoją premierę będzie miała 28 czerwca 2021 r., a tym samym zbiegnie się z  International Pride Day. Warto dodać, że cały dochód z zakupu koszulek i toreb zostanie przekazany na rzecz Kaleidoscope Trust – organizacji non-profit, która prowadzi kampanie na rzecz praw osób LGBT+ w krajach, w których są one dyskryminowane.

 

Kubota - #siłatęczy

COS to niejedyna marka, która łączy się ze społecznością  LGBTQIA+. Kolejne brandy, również w  hołdzie dla International Pride Month, tworzą wyjątkowe kolekcje. Na liście znajdziemy Reeboka, Balenciagę, Savage X Fenty, UGG, czy Ralpha Laurena. Głos zabrała też polska marka Kubota, która już od kilku lat bierze czynny udział w akcji wspierającej społeczność LGBTQIA+. W tym roku nie tylko zachęca do zakupu T-shirtów, klapek i plakatów z motywem tęczy, ale również inicjuję akcję #silateczy, w której udział wzięły firmy wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.

KubotaKubota fot. kubota.pl

 

Vans celebruje wolność i twórczą ekspresję

Marka Vans uznaje ruch Pride za inspirujący globalny symbol autentycznej autoekspresji i dumnie celebruje ducha przynależności i tożsamości społeczności LGBTQ+. Z okazji uroczystości Pride 2021 Vans przekaże łącznie 200 000 USD czterem organizacjom z całego świata, aby wesprzeć ich osobiste historie i misję. Oprócz tego produkuje zachwycającą kolekcję ubrań i butów, które mają wspierać społeczeństwo oparte na bardziej równych i integracyjnych zasadach. W  najbardziej znanych modelach marki Vans Vans  ponownie pojawi się kultowy tęczowy wzór checkerboard w postaci powtarzających się nadruków, wzorów na całej powierzchni czy też mieszanych motywów patchworkowych.

Vans Pride 2021Vans Pride 2021 fot. mat. prasowe Vans

 

C&A - kolorowa kolekcja Pride odzwierciedla różnorodność w społeczeństwie

C&A to kolejna marka, która podejmuje temat równości. Nowa kampania Pride LGBTQIA+U+ME powstała w czerwcu 2021. Celebruje inkluzywność i równość poprzez swoją kolorową kolekcję, która ma odzwierciedlać piękną różnorodność w społeczeństwie. W nowej kolekcji odnajdujemy niesamowitą pasję do mody połączoną ze wsparciem dla środowisk LGBTQIA+. Produkty z serii Pride są wyraziste, kolorowe i zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół.

CACA fot. mat. prasowe C&A

Więcej o:
Copyright © Agora SA