Tous to hiszpańska marka stworzona przez Salvadora Tous Blavi i Teresę Ponsę. Małżeństwo na początku zajmowało się produkcją zegarków, jednak po pewnym czasie postanowiło poszerzyć swój asortyment o biżuterię. Gdy biznes przejął syn pary z małżonką, brand zyskał na popularności. W 1985 roku synowa założycieli Tous zaprojektowała misia, który dziś jest znakiem rozpoznawczym marki. Obecnie produkty z jej asortymentu można dostać niemal na całym świecie. Biżuteria Tous dużą popularnością cieszy się również w naszym kraju. Do fanek brandu należy Paulina Krupińska-Karpiel, Olga Bołądź i Magdalena Lamparska.
Olga Bołądź i Magdalena Lamparska / Paulina Krupińska-Karpiel Instagram @touspolska
Kobiety kochają biżuterię. Nic w tym dziwnego, to właśnie dzięki odpowiednio dobranym dodatkom możemy stworzyć naprawdę szałowy look. Latem chętnie nosimy ubrania z dekoltem. Warto to miejsce ozdobić pięknym naszyjnikiem. W ofercie Tous można znaleźć nie tylko subtelne naszyjniki, chokery, a także wyraziste kolie. W modzie są obecnie naszyjniki przypominające łańcuchy oraz te ozdobione kolorowymi kamieniami.
Dobrze dobrane kolczyki mogą optycznie wysmuklić lub odwrócić uwagę od tego, co chcemy ukryć. Panie o owalnym kształcie twarzy to prawdziwe szczęściary! Mogą sobie pozwolić na niemal każde kolczyki. Kobiety z okrągłą twarzą, które chcą optycznie ją wydłużyć, powinny sięgać po długie modele, które w tym sezonie są szalenie modne. Jeśli twarz ma kształt trójkąta, warto sięgać po popularne sztyfty. Teraz w ofercie wielu biżuteryjnych marek dostępny jest szeroki wybór wzorów i kolorów, które można dopasować do naprawdę każdej stylizacji (także tej sportowej). Panie z kwadratową buzią powinny pójść w stronę geometrycznych kształtów. Koła to naszym zdaniem prawdziwy strzał w dziesiątkę, który dodatkowo przywodzi na myśl lata 90. To właśnie ten styl w tym sezonie jest hitem wśród blogerek i influencerek.
Zobacz też: najmodniejsze kolczyki do letnich stylizacji!