Robot Pepper w ekipie eobuwie.pl

Robot humanoidalny Pepper na stałe zasilił szeregi załogi eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Jest szybki, rzetelny i jako asystent sprzedaży poprawia interakcjęz klientem - tak oceniają go współpracownicy. Docelowo Pepper pojawi się w kolejnych salonach marki, zlokalizowanych we Wrocławiu i Warszawie.

W szeregach eobuwie.pl Pepper zadebiutował w czerwcu br. podczas otwarcia sklepu stacjonarnego w Forum Gdańsk. 

Nasza firma stawia na nowoczesne technologie. One nas inspirują i pozwalają realizować nawet najbardziej ambitne projekty. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak w roli asystenta sprzedaży poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta
- wyjaśnia Marcin Grzymkowski, Prezes eobuwie.pl. 


Szybko okazało się, że koncept - który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych - ewoluował. Pepper rozwinął swoje umiejętności na tyle, że od września jest stałym pracownikiem salonu eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Spotkamy go zaraz przy wejściu, gdzie wita klientów. 

Robot PepperRobot Pepper Fot. eobuwie.pl

Pepper na pewno potrafi zainteresować. Ma duży zasób wiedzy zarówno praktycznej, jak i teoretycznej. Z jednej strony można u niego odebrać zamówienie - krok po kroku tłumaczy, jak to zrobić, dzięki czemu ścieżka zakupowa staje się dla klienta bardziej przejrzysta - a z drugiej strony opowie o  koncepcie sklepu lub naszej autorskiej usłudze esize.me
- dodaje Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail.


Nowy asystent sprzedaży ma 120 cm wysokość, przyjazną fizjonomię i błysk w oku. Szybko zdobył także sympatię najmłodszych, których zaprasza do wspólnej zabawy i rozwiązywania Quizów.

Obecność Peppera gwarantuje komfortowe zakupy. Dzieci angażują się w zabawę z nim, a rodzice mogą spokojnie zrobić zakupy i skorzystać z pełni usług dostępnych w salonie
- kończy K. Jezierski. 


W przyszłości Pepper będzie doskonalił swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta tak, aby interakcja z osobami odwiedzającymi salon była jeszcze bardziej zaawansowana. Kolejne roboty mają dołączyć do teamów we Wrocławiu i Warszawie

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.