Torebki i inne akcesoria WITTCHEN znowu w Lidlu. Jakie modele będą dostępne i za ile?

A jednak! Kilka tygodni od poprzedniej promocji, w sieci sklepów Lidl ponownie kupimy produkty marki WITTCHEN. Tym razem oprócz torebek, w znanym dyskoncie będą dostępne także rękawiczki, portfele i paski.

To już 9 odsłona współpracy sieci Lidl i WITTCHEN. Marka ta jest doskonale znana z wyrobów wysokiej jakości produktów skórzanych. Praktycznie za każdym razem ich torebki znikały z półek znanego dyskontu właściwie kilka minut po otwarciu sklepu. Filmiki, które pokazywały, z jaką determinacją klienci o nie walczyli, szybko stawały się hitem internetu. Czy w sobotę 3 grudnia będzie podobnie? Wszystko na to wskazuje.

źróło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAwźróło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw źróło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw

W połowie października w Lidlu pojawiło się aż 53 modeli torebek WITTCHEN, a każdy z nich kosztował 279 zł. Tym razem wybierać będzie można spośród "tylko" 20 fasonów, ale za to zapłacimy mniej! Wszystkie torebki wycenione zostały na 189 zł - choć trzeba zaznaczyć, że w przeciwieństwie do oferty z połowy października, kiedy to do kupienia były głównie duże miejskie torby i shopperki, tym razem większość dostępnych modeli to niewielkie torebki, np. listonoszki i kopertówki (wszystkie wykonane ze skóry klasycznej albo saffiano). W Lidlu od soboty kupimy także 29 wzorów portfeli damskich i 8 wzorów portfeli męskich (159 zł), damskie i męskie rękawiczki (88 zł) oraz paski męskie (79 zł).

źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAwźródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw

Poprzednim razem przedstawiciele WITTCHEN tłumaczyli, że współpraca z Lidlem daje im możliwość dotarcia do dużo szerszej grupy odbiorców i jest bardzo rentowna. Trudno w to wątpić, patrząc na częstotliwość pojawiania się oferty marki w znanym dyskoncie.

źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAwźródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeZJZMwwxm3qvt_CV3D4uAw

Zobacz wideo
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.