Moschino stworzy kolekcję dla H&M!

Na tę informację czekali miłośnicy mody na całym świecie. Kolejna kultowa marka stworzy kolekcję dla szwedzkiego giganta. Tym razem zaproszenie H&M przyjął Jeremy Scott - dyrektor kreatywny Moschino. Współpraca została ogłoszona podczas trwającego właśnie festiwalu Coachella. Ujawnione zostały też pierwsze elementy kolekcji, która do sklepów trafi 8 listopada.

Mogliśmy się domyślać, że po eleganckiej, pełnej kwiatowych motywów kolekcji stworzonej dla H&M przez Erdem, kolejna współpraca z luksusową marką będzie miała w sobie nieco więcej szaleństwa. Już od kilku dni na social mediach sieciówki pojawiały się subtelne wskazówki sugerujące, że kolekcję stworzy nietuzinkowa postać kochająca kolory, wzory i niestandardowe połączenia.

Wszystko stało się jasne w weekend, kiedy to sam Jeremy Scott w towarzystwie Gigi Hadid przekazał dobrą wiadomość podczas festiwalu Coachella. Dyrektor kreatywny Moschino to już osiemnasta  znana postać ze świata mody, która przygotuje specjalną, luksusową kolekcję dla H&M. 

Gigi Hadid i Jeremy Scott w projektach Moschino [tv] H&M/ Mat. prasowe

Projektant piastuje prestiżowe stanowisko we włoskim domu mody już pięć lat. Kolekcje, które wyszły spod jego ręki, to przede wszystkim zabawa konwencją - połączenie kontrolowanego kiczu i mody haute couture. 

Scotta inspiruje popkultura. Jak sam często powtarza, poprzez swoje projekty składa hołd masowej rozrywce: postaciom i markom, które  stały się symbolami. Wszyscy kojarzymy sweterki ze SpongeBobem, torebki w kształcie zestawu Happy Meal czy sukienki z logo Barbie - stworzył i wylansował je właśnie słynny Amerykanin. 

Dokładna nazwa kolekcji stworzonej przez Jeremiego Scott dla szwedzkiej marki to Moschino [tv] H&M. To także zapowiedź innowacyjnej kampanii promującej tę współpracę. Komunikacja ma się odbywać poprzez media społecznościowe i tradycyjne kanały przekazu, które razem mają stworzyć wyjątkową multiplatformę.

Sam Jeremy Scott już nie może się doczekać zaprezentowania swoich projektów szerszej publiczności:

- Jestem bardzo podekscytowany kolekcją Moschino [tv] H&M. Moja praca polega na komunikowaniu się z ludźmi poprzez modę, a dzięki tej współpracy będę miał szansę dotrzeć do liczniejszego grona osób niż kiedykolwiek wcześniej. 
 

Na kolekcję Moschino [tv] H&M będzie się składało ok. 45 elementów. Nie zabraknie odzieży damskiej, męskiej oraz dodatków. Za projekty Jeremy Scott dla szwedzkiej sieciówki zapłacimy od 25 do 300 funtów (czyli od ok. 130 do 1500 zł).

Pierwsze sylwetki już zostały ujawnione - w marynarce Moschino dla H&M wystąpiła na festiwalu Coachella słynna top modelka Gigi Hadid, dresowy komplet swojego projektu zaprezentował też sam Scott. 

W kolekcji na pewno nie zabraknie ekskluzywnej odzieży sportowej, ale także cekinów, dżinsu, przeskalowanych fasonów i nieoczywistych połączeń. Oczywiście całość podana będzie z przymrużeniem oka i utrzymana w charakterystycznej dla projektanta popartowej stylistyce połączonej ze stylem glamour. 

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.