Współpraca sieci Lidl i marki WITTCHEN ma już sporą tradycję - do tej pory aż siedmiokrotnie w znanym dyskoncie pojawiały się akcesoria firmy, doskonale znanej z wyrobów wysokiej jakości produktów skórzanych. Za każdym razem kolekcje wyprzedawały się na pniu, a filmiki, które pokazywały, z jaką determinacją klienci walczyli o torebki, paski i rękawiczki, szybko stawały się hitem internetu. Podobnie było 15 października , kiedy to już po raz ósmy na półkach Lidla pojawiły się dodatki WITTCHEN.
Torebki Wittchen ponownie w Lidlu. Torebki Wittchen ponownie w Lidlu. Torebki WITTCHEN ponownie w Lidlu.
Tym razem w dyskoncie było można wybierać z 53 (!) wzorów torebek (20 wytworzonych ze skóry klasycznej oraz 33 z nowoczesnej skóry Saffiano). To oznacza, że WITTCHEN przygotował dla Lidla o 21 modeli więcej niż w ubiegłym roku. Wybór fasonów i kolorów faktycznie był imponujący: dostępne były m.in. klasyczne shopperki, czy trapezowe torebki do pracy w kilku rozmiarach. Stonowana kolorystyka (nie zabrakło modeli czarnych, granatowych, szarych, burgundowych, brązowych i beżowych) na pewno przypadła do gustu miłośniczkom klaski. Wszystkie torebki były w tej samej cenie - 279 zł.
Czy po raz kolejny będziemy świadkami "bitwy o torebki"? Czy po raz kolejny będziemy świadkami "bitwy o torebki"?
Przedstawiciele WITTCHEN nie ukrywają, że współpraca z Lidlem jest dla nich bardzo rentowna, a poza tym daje możliwość dotarcia do dużo szerszej grupy odbiorców. Udało się - wygląda na to, że najnowszy wspólny projekt powtórzył sukces poprzednich kolekcji.