Nowa kampania Mohito Nowa kampania Mohito Nowa kampania Mohito
Od tych zdjęć trudno oderwać wzrok - nowa kampania Mohito jest bardzo sensualna i brak w niej grzecznych ujęć, które jeszcze kilka lat temu promowały nowe kolekcje marki. Duża w tym zasługa zespołu odpowiedzialnego za efekt końcowy - gwiazdą kampanii jest polska supermodelka Magdalena Frąckowiak, a za obiektywem stanął Marcin Kempski. Kobieta Mohito jest w tym sezonie seksowna, pewna siebie i bardzo modna. Polska marka wie co w światowej modzie piszczy i nie ma obaw przenieść najgorętszych (i najodważniejszych) trendów na rodzimy rynek.
Magdalena Frąckowiak jest gwiazdą nowej kampanii Mohito Magdalena Frąckowiak jest gwiazdą nowej kampanii Mohito Magdalena Frąckowiak jest gwiazdą nowej kampanii Mohito
Przezroczystości, cekiny, wycięcia, długości mini, błyszczące materiały, a także skóry i futra w wersji eko (koncern LPP, który jest właścicielem m.in. Mohito ogłosił w tym tygodniu, że rezygnuje z wykorzystywania naturalnych futer w swoich kolekcjach!) - nowa odsłona polskiej marki jest bardzo kobieca, odważna i modna.
Zdjęcia do nowej kampanii Mohito powstały w Nowym Jorku Zdjęcia do nowej kampanii Mohito powstały w Nowym Jorku Zdjęcia do nowej kampanii Mohito powstały w Nowym Jorku
Warto zwrócić uwagę na bardzo seksowny srebrny garnitur, aksamitne sukienki, skórzane spodnie, welurowe bomberki czy koronkowe i błyszczące mini. Choć cała kolekcja utrzymana jest w klasycznych kolorach: czerni, szarości, bieli, granacie i bordo - to chyba można śmiało stwierdzić, że to najciekawsze od dawna propozycje polskiej marki i jedna z lepszych kampanii wizerunkowych Mohito.
Mohito Mohito Mohito