W duchu gender - free: nowa kolekcja ZUO CORP+

Podkreślenie indywidualności, wolność wyboru, szczerość oraz wiara we własne możliwości - to główne założenia, którymi Bartek Michalec projektant ZUO CORP+ kierował się przy projektowaniu najnowszej kolekcji marki. Co ciekawe całość utrzymana jest w bardzo modnym ostatnio stylu gender - free.

W duchu gender - free: nowa kolekcja ZUO CORP+W duchu gender - free: nowa kolekcja ZUO CORP+ Mat. prasowe

Mat. prasowe

Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze z nowej kolekcji ZUO CORP+ zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które swoim stylem chcą uwolnić się od kulturowej kategorii płci, a nawet zerwać ze stereotypowym podziałem ubioru. Każda sylwetka jest opowieścią o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język marki.

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.

Mat. prasowe ZUO CORP+Mat. prasowe ZUO CORP+ Mat. prasowe ZUO CORP+ Mat. prasowe ZUO CORP+

Oficjalnej premierze kolekcji towarzyszy kampania wizerunkowa autorstwa Adama Plucińskiego. Możemy w niej zobaczyć Orinę Krajewską, młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek, muzę duetu ZUO CORP+, jak również gwiazdę kontrowersyjnego filmu ,,MODELKA" Charlotte Tomaszewską oraz wieloletnich przyjaciół i znajomych marki, wspieranych przez modeli i modelki, z czołowych polskich agencji.

,,Żyj tak jak chcesz" to motto tej kampanii. Proste czarno - białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom - to właśnie obraz ZUO CORP+.

Mat. prasowe ZUO CORP+Mat. prasowe ZUO CORP+ Mat. prasowe ZUO CORP+ Mat. prasowe ZUO CORP+

Marka na stałe zrezygnowała z pokazywania kolekcji sezonowych. Zaprezentowane w kampanii wizerunkowej ubrania trafią do sprzedaży od razu po premierze i z założenie nie są dedykowane konkretnej porze roku, ani okazji.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.