Nowa kampania Triumph ze znaną blogerką w roli głównej

W tym sezonie, Triumph nawiązał współpracę z międzynarodową blogerką modową Veronicą Ferraro - The Fashion Fruit. Owocem współpracy są zdjęcia, na których Veronica prezentuje stroje kąpielowe z kolekcji na sezon wiosna/lato 2016.

Nowa sesja zdjęciowa Triumph z udziałem Veronici Ferraro została zrealizowana wśród pięknych krajobrazów Portofino oraz Santa Margherita Ligure w Włoszech i opublikowana pod koniec maja na blogu Veroniki.

Nowa kampania Triumph ze znaną blogerką w roli głównejNowa kampania Triumph ze znaną blogerką w roli głównej Mat. prasowe Mat. prasowe

W najnowszej ofercie, kultowa marka prezentuje innowacyjny sposób podejścia do projektowania kostiumów kąpielowych. Sposób ten charakteryzuje się nie mającym sobie równych fasonom, dopasowanym niczym bielizna. Dzięki temu każda kobieta bez względu na wiek, typ figury będzie pewna, że wygląda atrakcyjnie i czuje się pewnie latem, w każdej sytuacji.

Nowa kampania Triumph ze znaną blogerką w roli głównejNowa kampania Triumph ze znaną blogerką w roli głównej Mat. prasowe Mat. prasowe

W wystąpieniu Veroniki, transmitowanym na żywo na thefashionfruit.com, blogerka komentuje:

"Projekt ten przyciągnął moją uwagę, ponieważ Triumph to marka z wieloletnią historią, którą zna i ceni każdy, a co więcej, jej unikatowość podkreśla fakt, że oferuje coś wyjątkowego dla każdej kobiety. Perfekcyjne dopasowanie i podtrzymanie, które gwarantuje każdy fason, wspaniale podkreśla moją letnią sylwetkę dzięki czemu czuję się bardzo kobieco. Niezależnie od tego czy jestem na plaży, aktywnie spędzam czas, zwiedzam, czy też jestem w barze z przyjaciółmi, mogę z łatwością "znaleźć swój ideał". Wyglądam i czuję się świetnie bez względu na wakacyjne przygody, które mnie spotykają."
Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.