Nowa, międzypokoleniowa kampania TATUUM

W międzypokoleniowej sesji zdjęciowej TATUUM widzimy postaci znane nie tylko ze swoich dokonań w świecie modelingu, ale również z uwagi na ich pasje i wyjątkowe osobowości.

Motto kampanii TATUUM na wiosnę-lato 2016 to "Inspired by generations" . Jej bohaterowie mają swoje pasje i niebanalną osobowość, niezależnie od wieku. Na pierwszy plan wysuwa się Eveline Hall - prawdziwa ikona stylu i niezwykła postać - ponad 70-letnia była balerina i śpiewaczka operowa, dopiero niedawno dostrzeżona przez świat mody, do którego wdarła się, szturmem zdobywając okładki prestiżowych magazynów i chodząc po wybiegach między innymi dla Jean-Paul Gaultier. Razem z Eveline pozuje też były sportowiec Ben Desombre. Jego kariera w świecie mody nabrała tempa dopiero po 40-tce. Casting zamyka francuska gwiazda modelingu, znana z okładek Vogue, Harper's Bazaar czy Numero, Julia Frauche , której talent docenili najlepsi światowi fotografowie - m.in. Peter Lindbergh, Giampaolo Sgura czy Willy Vanderpierre.

Nowa kampania TATUUMNowa kampania TATUUM Nowa kampania TATUUM Nowa kampania TATUUM

Miękkie, ciepłe światło i naturalny entourage Eveline, Julie i Bena zwracają uwagę na szlachetność materiałów wykorzystanych w kolekcji. Bawełna i len pięknie układają się na ciele, tworząc idealną sylwetkę. W sesji zdjęciowej "Inspired by generations" skupiono się też na podkreśleniu niebanalnych, a jednak klasycznych krojów , które marka wykorzystuje w swoich kolekcjach, cenionych przez klientów niezależnie od wieku i sylwetki.

Jak podkreśla bohaterka sesji, Eveline Hall: Są to rzeczy, które zaskoczyły mnie tym, że sama mogę je nosić, a w takim razie wszyscy mogą je nosić. Świetne jest to, że mają niewiarygodną ilość propozycji, które możemy zmieniać. Możemy założyć ubranie, zmieniać jego elementy, ściągać, zakładać inne części - to jest wspaniałe.

Nowa kampania TATUUMNowa kampania TATUUM Nowa kampania TATUUM Nowa kampania TATUUM

Kampania "Inspired by generations" to także okazja do zaprezentowania nowej linii specjalnej -Selected - która jest uzupełnieniem regularnej kolekcji i jednocześnie spełnieniem oczekiwań klientek, które szukają czegoś wyrafinowanego i wyjątkowego. Selected to prostota, miękkość, wyjątkowa jakość i dbałość o detal, ale też nowoczesna modowa forma. W linii użyto szlachetnych kaszmirów, bawełny czy lnu. Linia pojawi się w sklepach w kwietniu.

Początek 2016 roku jest wyjątkowy dla TATUUM. W styczniu marka przeszła transformację, której efektem jest nowy bliższy duchowi marki i klientowi koncept salonów firmowych oraz odświeżony logotyp.

Nowa kampania TATUUMNowa kampania TATUUM Nowa kampania TATUUM Nowa kampania TATUUM

Najważniejszy dla nas jest nasz klient i dobry produkt, który mu oferujemy. Aby osiągnąć najlepsze rezultaty w tych kluczowych obszarach połączyliśmy nasze doświadczenie ze specjalistami z dziedziny brandingu, architektury wnętrz, mody, muzyki, handlu i finansów. W trakcie pracy i rozmów z nimi stworzyliśmy bardziej współczesny, naturalny i przyjazny konsumentowi koncept. Zbieraliśmy też najcenniejsze doświadczenia - te pochodzące od naszych klientów. Esencją było dla nas jak największe zbliżenie marki do jej korzeni, kojarzących się z naturalnością, sensualnością, jakością i komfortem. I to był właśnie prawdziwy początek zmian - mówi Paweł Kapłon, prezes zarządu marki TATUUM.

Flagowy salon TATUUM przy ulicy Brackiej w WarszawieFlagowy salon TATUUM przy ulicy Brackiej w Warszawie Flagowy salon TATUUM przy ulicy Brackiej w Warszawie Flagowy salon TATUUM przy ulicy Brackiej w Warszawie

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.