Hasło wiosennej kampanii "Wish you were here" to swoista pochwała dla swobody i spokojnego stylu życia, jaki wiodą mieszkańcy Karaibów. Od nich zaczerpnięto inspiracje dopowstanie najnowszej kampanii Tommy Hilfiger . Została ona zrealizowana na wyspie Mustique, której nazwa widnieje na jednej z bluz typu bomber noszonych w kampanii przez Behati Prinsloo. Egzotyczne, kwiatowe motywy, intensywne kolory, plecionki i zwiewne koszule świetnie oddają klimat karaibskich plaż.
Bahati Prinsloo w kampanii Tommy Hilfiger "Wish you were here" Bahati Prinsloo w kampanii Tommy Hilfiger "Wish you were here" Bahati Prinsloo w kampanii Tommy Hilfiger "Wish you were here"
"Nasza kampania na sezon Wiosna 2016 powstała z inspiracji niekończącymi się wakacjami na wyspach" - powiedział Tommy Hilfiger. "Wraz z moją rodziną zawsze kochaliśmy Karaiby, a wyspa Mustique jest dla nas szczególnym miejscem, gdzie uwielbiamy spędzać razem czas. W tym sezonie wyspiarskie życie zainspirowało nas do tej kolorowej i "cool" kampanii, nadając jej zarazem nutę eklektyzmu. Staraliśmy się połączyć elementy morskie i tropikalne z paletą barw spalonych słońcem i dodać odrobinę akcentów sportowych."
Bahati Prinsloo występuje w kampanii w roli współczesnej łowczyni przygód, która w każdym momencie jest gotowa na nowe przygody i podróż w nieznane. Otoczona wiankiem przystojniaków ma na sobie seksowne, zwiewne sukienki z głębokim dekoltem, luźne koszule i plecione bikini z koralikowymi zdobieniami. Po chwili zamienia je na klasyczną bluzę z logo Tommy Hilfigera i kolorowe mini czy jeansowe szorty. Nie sposób pominąć dodatków - grube, włóczkowe naszyjniki i bransoletki rodem z karaibskich plaż są idealnym uzupełnieniem kolekcji.
Karaibska odsłona wiosennej kolekcji Tommy Hilfiger Karaibska odsłona wiosennej kolekcji Tommy Hilfiger Karaibska odsłona wiosennej kolekcji Tommy Hilfiger
W męskiej linii znalazły się klasyczne materiałowe szorty, t-shirty i koszule, tym razem wykonane z wzorzystych materiałów z motywem przewodnim - egzotyką. Jednak fani eleganckiej prostoty według Tommy Hilfigera nie będą zawiedzeni - w kolekcji znalazły się również jeansowe spodenki, t-shirty w jednym kolorze czy w paski, marynarki, lniane oraz jeansowe koszule .
"Wish youe were here" ma być kampanią multimedialną. W marcu wystartuje w tym samym czasie w internecie, w mediach społecznościowych i drukowanych oraz na nośnikach outdorowych.