H&M Conscious Beauty Collection: nowa linia organicznych kosmetyków do pielęgnacji

Po dużym sukcesie kolekcji H&M's Beauty szwedzka sieciówka wprowadza do swojego asortymentu kolejne produkty kosmetyczne, tym razem pielęgnacyjne. Już w lutym w sklepach H&M kupimy organiczne kosmetyki do włosów i ciała. Linia Conscious jest dodatkiem do kolekcji Beauty. Wszystkie nowości zostały wyprodukowane zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i są objęte ekologicznym certyfikatem Ecocert.

Linia Conscious Beauty Collection składa się z około 30 produktów do pielęgnacji ciała i włosów: od balsamów do ust, żele pod prysznic po szampony do włosów, a także krem do rąk, suchy szampon, dezodorant roll-on bez dodatku aluminium oraz innowacyjne produkty, takie jak olejek do włosów używany przed ich umyciem.

Olejek do włosów i ciała, krem do rąk, szampon do włosówOlejek do włosów i ciała, krem do rąk, szampon do włosów Olejek do włosów i ciała, krem do rąk, szampon do włosów Olejek do włosów i ciała, krem do rąk, szampon do włosów

W kolekcji znajdziemy trzy typy maseczek do twarzy, koloryzujące balsamy do ust w pięciu smakach (jagoda, wanilia, cytryna, cynamon i malina) oraz kremy do rąk idealne na biurko lub do torebki. Opakowania wszystkich produktów wykonane są z materiałów pochodzących z odzysku oraz nadają się do recyklingu.

Balsam do ciała, maseczka do twarzy i dezodorantBalsam do ciała, maseczka do twarzy i dezodorant Balsam do ciała, maseczka do twarzy i dezodorant Balsam do ciała, maseczka do twarzy i dezodorant

Linia do pielęgnacji ciała, która stanowi większość kolekcji H&M Beauty Conscious, występuje w dwóch współczesnych, opartych na aromaterapii zapachach , które nadają się zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet:

Witalizujący - mandarynka, winogrona i limonka

Relaksujący - lawenda, wetiweria i rozmaryn

Oferowaliśmy już towary wyprodukowane zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju z naszej kolekcji modowej, a więc naturalnym krokiem było dla nas wprowadzenie takich produktów do oferty Beauty. Zawsze dążymy do tego, aby nasze produkty spełniały wysokie i godne zaufania standardy, zarówno pod względem produkcji, jak i użytych materiałów, a dzięki kolekcji Conscious udało nam się osiągnąć nawet więcej. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom organiczne piękno - powiedziała Sara Wallander, Concept Designer w H&M's Beauty Department.
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.