Projektantką i kuratorem instalacji Gatty jest Jadwiga Husarska-Sobina. To ona odpowiada za nowatorską ideę komunikacji marki za pomocą pawilonu o bardzo osobliwym wnętrzu. Składał się on z pięciu stref, a każda z nich miała na celu inaczej oddziaływać na zmysły odwiedzających.
Materiały prasowe
Pierwszą strefę wypełnił miękki i przytulny aksamit, drugą delikatny jedwab, trzecią elastyczna lycra a czwartą zmysłowa koronka. Piątą strefą był biały pokój z mnóstwem czarnych kropek, a całość przypominała ekspresyjne dzieła Yayoi Kusama. Instalacja Gatty to podróż wgłąb kobiecego, bardzo sensualnego i intymnego świata, w którym wszystkie zmysły są wyostrzone, ale jednocześnie ukojone przyjemnymi bodźcami. Dotyk, dźwięk i obraz wspólnie pracują na magiczny, relaksujący, romantyczny a czasem zaskakujący nastrój.
Gatta - instalacja, strefy Materiały prasowe Materiały prasowe
- Chcieliśmy inaczej komunikować się z klientem. Zapomnieć o pokazaniu produktu. Chcieliśmy pokazać nasz sposób myślenia o marce - bo to właśnie zmysły są kwintesencją kobiecego świata - skomentowała Anna Gołębicka, pomysłodawca projektu i doradca zarządu ds. strategii i rozwoju marki Gatta.
Nie tylko sama instalacja czekała na odwiedzających strefę Gatty w czasie Łódź Design Festiwal. W trakcie jego trwania odbył się również panel dyskusyjny dotyczący kobiet, psychologii i designu. Gatta zaprosiła do rozmowy psycholog Dominikę Maison, która wyjaśniła, jak myślą i podejmują decyzję kobiety. Rozmowa krążyła również wokół postrzegania przez płeć piękną designu i sposobu kreowania wizerunku marek, które są do niej kierowane. Gatta nie boi się poruszać istniejących w społeczeństwie problemów, za co należy jej się wielki plus i słowa uznania.