Nowa odsłona Rimmel - marka zmienia hasło i... logo!

Słynne "Get the London Look" to już przeszłość! Rimmel, który wylansował te hasło i przez wiele lat był z nim utożsamiany, zmienia swoją identyfikację wizerunkową. Marka nie tylko ogłosiła nowy slogan, ale także pokazała nieco przekształcone logo, z którego zniknął jeden bardzo istotny element!

Od lat Rimmel zachęcał kobiety na całym świecie do podążania za słynnym "lodyńskim lookiem", ale przyszedł czas na zmiany. Nowe hasło i główny element aktualnej tożsamości wizerunkowej marki, to "LIVE THE LONDON LOOK" ! Skąd ta rewolucja? Nie istnieje już jeden właściwy "London Look". W końcu w tym mieście jest tak wiele modowych odsłon - ile ludzi. Prawda jest taka, że to tak multikulturowe i zróżnicowane miejsce, że każdy (bez względu na to jak wygląda i co nosi) może się tam poczuć jak u siebie. "London Look" jest więc tym, czym chcemy, aby był.

Rimmel - nowa identyfikacja wizerunkowaRimmel - nowa identyfikacja wizerunkowa Rimmel - nowa identyfikacja wizerunkowa Rimmel - nowa identyfikacja wizerunkowa

Zmiana hasła to też odrzucenie przez Rimmel utartych schematów i perfekcji. Marka chce się identyfikować z ludźmi, którzy mają swój styl i osobowość. Podobnie jak obecne młode pokolenie, brytyjski makijażowy gigant stawia na indywidualizm i odwagę w wyrażaniu siebie.

Aby dodatkowo podkreślić i uczcić prowokujący klimat "London Look", Rimmel stworzył nowy, unikalny podpis marki. Ramka utworzona z dwóch "liter L". Pozę LL prezentowały w ostatnim czasie ambasadorki i influencerzy marki, ogłaszając tym samym nową tożsamość Rimmel.

Rimmel - nowa identyfikacja wizerunkowaRimmel - nowa identyfikacja wizerunkowa Rimmel - nowa identyfikacja wizerunkowa Rimmel - nowa identyfikacja wizerunkowa

Co ciekawe metamorfozę przeszło także klasyczne logo Rimmel. Zniknęła z niego słynna... korona! Podobno marka nie pozbywa się jej na stałe i może się pojawiać jeszcze od czasu do czasu w logotypie, ale nie będzie ona już tak mocnym jego elementem, jak do tej pory.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.