Anna Przybylska jest jedną z najpopularniejszych polskich gwiazd. A jednak niezwykle rzadko bywa na tzw. salonach. Za to chętnie wspiera swoim wizerunkiem projekty, w które wierzy i które mają wiele wspólnego z jej stylem życia. Dlatego gdy klub zakupowy Limango.pl zaoferował jej współpracę, nie wahała się ani chwili.
Limango.pl to lider wśród europejskich serwisów typu private shopping . Jego oferta skierowana jest nie tylko do kobiet, ale też do całych rodzin . W Polsce klub działa od lipca ubiegłego roku i, podobnie jak w Niemczech, Austrii, Holandii i Turcji, proponuje ten sam, odnoszący sukcesy model: zarejestrowanym użytkownikom oferuje markowe produkty wysokiej jakości - odzież, obuwie, dodatki i akcesoria dla domu - w korzystnych cenach, niższych nawet o 80% w porównaniu do regularnej oferty w sklepach.
Dzięki Limango.pl polskie internautki mogą nie tylko dokonywać bezpiecznych zakupów za rozsądną cenę, ale także zyskują dostęp do cenionych marek nieobecnych jeszcze na na polskim rynku.
Anna Przybylska jak każda kobieta kocha zakupy, a dodatkowo lubi zaopatrywać swoją pięcioosobową rodzinę w produkty najlepszej jakości. Dlatego często odwiedza stronę Limango.pl.
Limango.pl/mat.prasoweSesja promująca kampanię z udziałem aktorki powstała w wyjątkowych plenerach sopockiej Zatoki Sztuki. Autorem zdjęć jest Marcin Kempski z I Like Photo, znany ze współpracy z wydawnictwami poświęconymi modzie i gwiazdom. Stylizacje na potrzeby kampanii stworzyła zaś Jola Czaja , współpracująca m.in. z dwutygodnikiem "Viva!".
Zdjęcia z sesji oraz z tego, co działo się za jej kulisami znajdziecie w naszej GALERII .
Chcesz dowiedzieć się więcej o ofercie Limango.pl ? Kliknij tutaj .
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!