Katarzyna Cichopek i Marcin Łopucki ambasadorami innowacyjnych i edukacyjnych zabawek firmy Dumel

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, Dumel przedłużył kontrakt z Katarzyną Cichopek i podpisał nowy z Marcinem Łopuckim.

Dumel jest importerem zabawek i akcesoriów dla dzieci od ponad 9 lat. W swojej misji firma wymienia dawanie radości najmłodszym oraz angażowanie ich do kreatywnej zabawy. Dumel skupia się na wyborze zabawek, które pozytywnie wpłyną na rozwój zarówno psychiczny jak i motoryczny dziecka.

Rok temu Katarzyna Cichopek stała się ambasadorką marki, a pozytywna współpraca pozwoliła na przedłużenie kontraktu o kolejne dwa lata. Cichopek angażuje się swoimi pomysłami we współpracę z firmą i chętnie dzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi wyboru najodpowiedniejszych zabawek dla maluchów. Marcin Łopucki (Mistrz Polski, Europy oraz Pierwszy Wice - Mistrz Świata w Fitnessie Męskim, a prywatnie mąż Katarzyny Skrzyneckiej) ma przełamać stereotyp, według którego mężczyzna nie powinien lub nie chce brać czynnego udziału w rozwoju dziecka poprzez zabawę. Współczesny tata ma być przyjacielem i kompanem do zabaw, a Łopucki, sam będąc ojcem, wie jak ważny jest odpowiedni wybór zabawek dla prawidłowego rozwoju dziecka.

Zabawki DumelZabawki Dumel kolaż: Groszki (fot. LuxPR) Zabawki Dumel, kolaż: Groszki (fot. LuxPR)

Dumel za cel firmy stawia sobie prawidłowy rozwój dziecka, jego dobrą zabawę, a także bezpieczeństwo. Zabawki są też wysoko oceniane przez rodziców maluchów.

Nasze zabawki pomagają dziecku w poznaniu i zrozumieniu otaczającego go świata, rozwijają zdolności intelektualne, a przede wszystkim umilają mu czas, przypominając o beztroskim dzieciństwie - podkreśla  Marcin Domeracki, prezes firmy Dumel.

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.