Letnie popołudnie spędzone we dwójkę w promieniach zachodzącego już słońca. Zapach trawy i rozgrzanego powietrza na skórze, atmosfera wolności i radości z życia.
Idylliczne uczucie szczęścia i zabawy - tak mniej więcej można opisać zdjęcia do wiosenno-letniej kampanii reklamowej Pepe Jeans . Czarno-białe fotografie wykonał Tom Hingston , a w sesji zdjęciowej udział wzięli modele Jon Kortajarena i Anne Vyalitsyna . Kortajarena, znany z filmu "Samotny mężczyzna" Toma Forda, wydaje się być już stałym elementem kampanii tej marki, która ukochała go sobie jako symbol seksownego, niezależnego mężczyzny, który nosi jeansy Pepe Jeans.
A jakie będą jeansy w tym sezonie? Poprzecierane, sprane i lekko zmęczone . W wersji długiej i ultra krótkiej dla dziewczyn. Do tego koszule w kratę i khaki z wywijanymi rękawami. Modne ponownie stają się jeansowe kamizelki i kurtki . Dalej wciągamy na siebie rurki - te mają się dobrze. Nosimy też jeansowe mini na guziki i bardzo seksowne denimowe gorsety . Z jeansem pięknie komponują się sukienki w łączkę i rajstopy kabaretki jako akcent ostrzejszy.
Sklepy Pepe Jeans znajdziecie m.in. w:
Gdańsk (Galeria Bałtycka)
Kraków (Galeria Krakowska i Galeria Kazimierz)
Warszawa (Arkadia, Galeria Mokotów)
Wrocław (Pasaż Grunwaldzki)
Więcej: