H&M w kolekcji lato 2015

Kolejna odsłona kampanii H&M tym razem na lato, piękne dziewczęce stroje zaprezentowane przez urokliwą modelkę do nabycia w sklepach i online. A Ty zdecydowałaś się już na idealny strój na lato?

Kolejna sesja wizerunkowa dedykowana kostiumom kąpielowym tym razem od H&M. Na warszawskich ulicach możemy oglądać najnowsze reklamy strojów kąpielowych, największa reklama znajduje się przy Rotundzie i również poświęcona jest strojom plażowym od marki H&M. Szwedzka sieciówka, żeby przyciągnąć klientów kusi na wiele sposobów. Jednakze wykorzystując do kampanii modelki, czy gwiazdy showbiznesu, niestety tylko traci w oczach kobiet. Najładniejsze i najzgrabniejsze modelki na świecie postanowiły wziąć udział w słonecznej kampanii H&M. Wymiary jakie mają są oczywiście idealne więc stroje na nich prezentują się wręcz zjawiskowo.

W tej kampanii wzięła udział Josephine Skriver - duńska modelka, która według portalu models.com, należy do najlepiej zarabiających dziewczyn w branży. Stroje kąpielowe są stylu retro: pastelowe bikini z kokardkami i falbankami, inspirowane latami 70. Jednoczęściowe kostiumy z napisami oraz modele z motywem skóry węża to również nowa propozycja od H&M.   Co z tymi kobietami, które nie mają takich wymiarów? Które muszą co nieco zakryć? Nie każda jest idealna, nie każda ma płaski brzuch i smukłe uda. Jedna uciażliwie nie może się pozbyc oponki druga niemiłosiernie ćwiczy żeby spalić tłuszczyk z ud. Nie zawsze jednak nam się to udaje. Pokusy w postaci słodyczy są niestety silniejsze od nas. Modny jogging niestety przy nadmiernych obowiązkach przechodzi w niepamięć a codziennie ćwiczenia zastępujemy szybkim gotowaniem obiadu, sprawdzaniem maili i wydarzeń na facebooku oraz snem. Nie każdy ma tyle wolnego czasu i siły żeby ćwiczyć. Wiąże się to również z poczuciem winy, bo kiedy już sobie postanowimy, że weżmiemy się za siebie czasami brakuje nam tej motywacji, żeby regularnie ćwiczyć i przestajemy to robić. Smukłe uda, jędrne pośladki i płaski brzuch to oczywiście must have każdej kobiety szczególnie w lato. Piękna, szczupła modelka prezentująca kosiumy kąpielowe od H&M niestety może jedynie zachwycić męską grupę docelową. Dla nas kobiet jest to kolejna kampania i promowanie szczupłej sylwetki jako czegoś koniecznego bez czego nie byłybyśmy w stanie istanieć. A co z kobietami o krąglejszych kształtach? Na nich te stroje nie będą tak dobrze wyglądały? Kilka lat temu w letniej kampanii H&M wzięła udział Beyonce. Pokazała nam że kobiety z krąglejszymi kształtami mogą również zachwycać na plaży. Może sieciówka w której tak często kupują warszawskie dziewczyny powinna powrócić do kampanii sprzed lat gdzie promowane były naturalne, zdrowe kobiece kształty?

Kolejna sesja wizerunkowa dedykowana kostiumom kąpielowym tym razem od H&M. Na warszawskich ulicach możemy oglądać najnowsze reklamy strojów kąpielowych. Największa reklama znajduje się przy Rotundzie i również poświęcona jest strojom plażowym od marki H&M. Szwedzka sieciówka, żeby przyciągnąć klientów kusi na wiele sposobów. Jednakże wykorzystując do kampanii modelki, czy gwiazdy showbiznesu, niestety tylko traci w oczach kobiet. Najładniejsze i najzgrabniejsze modelki na świecie postanowiły wziąć udział w słonecznej kampanii marki. Wymiary jakie mają są oczywiście idealne, więc stroje na nich prezentują się wręcz zjawiskowo. W tej kampanii wzięła udział Josephine Skriver - duńska modelka, która według portalu models.com, należy do najlepiej zarabiających dziewczyn w branży. Stroje kąpielowe są stylu retro: pastelowe bikini z kokardkami i falbankami, inspirowane latami 70. Jednoczęściowe kostiumy z napisami oraz modele z motywem skóry węża to również nowa propozycja od H&M.

Materiały partnerów

Idealne dla każdej kobiety

Co z tymi kobietami, które nie mają takich wymiarów? Które muszą co nieco zakryć? Nie każda jest idealna, nie każda ma płaski brzuch i smukłe uda. Jedna uciążliwie nie może się pozbyć oponki, druga niemiłosiernie ćwiczy żeby spalić tłuszczyk z ud. Nie zawsze jednak nam się to udaje. Pokusy w postaci słodyczy są niestety silniejsze od nas. Modny jogging niestety przy nadmiernych obowiązkach przechodzi w niepamięć a codziennie ćwiczenia zastępujemy szybkim gotowaniem obiadu, sprawdzaniem maili i wydarzeń na facebooku oraz snem. Nie każdy ma tyle wolnego czasu i siły żeby ćwiczyć. Wiąże się to również z poczuciem winy, bo kiedy już sobie postanowimy, że weźmiemy się za siebie, czasami brakuje nam tej motywacji, żeby regularnie ćwiczyć i przestajemy to robić. Smukłe uda, jędrne pośladki i płaski brzuch to oczywiście must have każdej kobiety, szczególnie w lato. Piękna, szczupła modelka prezentująca kostiumy kąpielowe od H&M niestety może jedynie zachwycić męską grupę docelową.

Materiały partnerów

Coś na lato

Dla nas kobiet, jest to kolejna kampania i promowanie szczupłej sylwetki, jako czegoś koniecznego bez czego nie byłybyśmy w stanie istnieć. A co z kobietami o okrąglejszych kształtach? Na nich te stroje nie będą tak dobrze wyglądały? Kilka lat temu w letniej kampanii H&M wzięła udział Beyonce. Pokazała nam że kobiety z okrąglejszymi kształtami mogą również zachwycać na plaży. Może sieciówka w której tak często kupują warszawskie dziewczyny powinna powrócić do kampanii sprzed lat, gdzie promowane były naturalne, zdrowe kobiece kształty?

Materiały partnerów

dla każdej sylwetki

Więcej o:
Copyright © Agora SA