Kampania Bad Rubber Ducker by Cropp - mamy zdjęcia!

Kampania skupiona wokół odświeżonej formuły gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.

Cropp to marka odzieżowa dla młodych, otwartych i ciekawych świata indywidualistów, którzy strojem wyrażają swoje poglądy i manifestują niezależność. Kolekcje wyróżniają się modnym młodzieżowym wzornictwem inspirowanym streetartem, miejskimi sportami i muzyką. Cropp to marka miejska, która najlepiej czuje się na ulicach i w klubach, czyli wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą pokazać, że mają styl i niebanalny pomysł na siebie. W najnowszej kampanii marki znajdziecie gumową żółtą kaczkę, która nie będzie miała nic wspólnego z grzeczną zabawą.

fot. mat. prasowe

- Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy - często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii - komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki Cropp.

Kampanii będą towarzyszyć akcje ambientowe w sześciu miastach Polski - 7 czerwca w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę.

Zobaczcie sesję zdjęciową promującą kolekcję marki Cropp i najnowszą kampanię z kaczką w tle w naszej GALERII !

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij  TUTAJ

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.