Make-Up Designory: nowa marka na polskim rynku kosmetycznym

Make-up Designory (MUD) to obecnie najbardziej prestiżowa szkoła makijażu w USA. Instruktorzy, zwani artystami makijażu, pracują ze znanymi osobami ze świata filmu oraz teatru. Dzięki współpracy ze swoimi wizażystami, marka stworzyła linię profesjonalnych produktów i akcesoriów do makijażu, które teraz są dostępne w Polsce!

Początki Make-Up Designory sięgają 1997 roku. Wówczas w Los Angeles powstała pierwsza szkoła dla profesjonalnych makijażystów oraz charakteryzatorów. Założycielami 'Los Angeles School of Make-up' są ludzie od wielu lat związani z branżą make-up, pracujący na najbardziej wymagającym rynku rozrywkowym świata, jakim jest Hollywood.

Na potrzeby profesjonalnych wizażystów i w oparciu o ich sugestie powstała bogata linia produktów do makijażu i charakteryzacji, stanowiąca oprócz edukacji, drugą część oferty firmy. Produkty te z powodzeniem mogą, przy odpowiednim know-how, być stosowane przez klientów indywidualnych.

Obecnie funkcjonuje już pierwszy sklep firmowy, tzw. MUDshop w Łodzi ( przy ul. Wróblewskiego 16/18), do końca roku zostanie uruchomiony drugi sklep w Poznaniu, natomiast model biznesowy zakłada uruchomienie kolejnych 8 sklepów w Polsce w największych miastach. Sklepy prowadzone będą przez profesjonalnych wizażystów licencjonowanych przez Make-up Designory, a jakość obsługi kontrolowana przez edukatorów firmy.

To, co wyróżnia MUDshopy od innych miejsc tego typu to właśnie profesjonalna obsługa. Każda klientka wraz z zakupem kosmetyków otrzyma profesjonalną poradę na temat tego, jak należy stosować produkty marki, by osiągnąć wymarzony efekt.

Oprócz kosmetyków kolorowych MUD oferuje także akcesoria do makijażu.

Zobaczcie, jak wyglądała nasza wizyta w łódzkim MUDShopie.

Marka posiada także swój własny kanał na You Tube, na którym zamieszcza instrukcje wykonania makijażu w oparciu o kosmetyki Make-Up Designory.

 
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.