Od tego prestiżowego wydarzenia marka nie zatrzymuje się w staraniach o nowe kanały komunikacji marketingowej . Niedawno odświeżyła swój internetowy wizerunek, poddając metamorfozie swoją dotychczasową stronę.
Na efekty nie trzeba było długo czekać. Kolejne trofeum już trafiło do Wranglera - www.wrangler-europe.com może poszczycić się wyróżnieniem FWA Site Of The Day (strony dnia). Tajemniczy skrót to nic innego jak znany w branży i działający od 2000 roku program, którego celem jest nagradzanie stron internetowych wyróżniających się zastosowaniem najnowszych technologii oraz inspirujących pomysłów i tym samym wyznaczających standardy na przyszłość.
Nowa strona to miejsce dla inii Wrangler i Blue Bell (dostępna w Polsce od sezonu wiosna-lato 2010). Znajdziemy tu przede wszystkim filmy i zdjęcia prezentujące dżinsy oraz inne stylowe produkty marki Wrangler w naturalnej i industrialnej scenerii. Zdjęcia można przesuwać w prawo i w lewo w sposób, w jaki zazwyczaj kartkujemy książkę. W dziale "Dżinsy" modele i modelki poruszają się po ekranie, a w tle słychać gitarową muzykę. Łatwe w obsłudze, intuicyjne menu zawiera przydatne informacje, takie jak wyszukiwarka sklepów czy historia firmy.