Nowy warszawski salon Tru Trussardi

W lipcu w Warszawie, u zbiegu ulic Brackiej i Żurawiej otwarto nowy, flagowy salon włoskiej marki Tru Trussardi. Butik posiada największą powierzchnię spośród trzynastu funkcjonujących placówek tej marki w Polsce.

Podczas otwarcia zaproszeni goście mogli po raz pierwszy zapoznać się z kolekcją jesień/zima 2009 linii Tru Trussardi i Trussardi Jeans i podziwiać designerski charakter nowego salonu.

Czym jest marka Tru Trussardi? Jej historia zaczęła się w 1911 roku, gdy Dante Trussardi rozpoczął w Bergamo produkcję skórzanych rękawiczek. Wkrótce stały się symbolem szyku i dobrej jakości, więc ambitny Włoch poszerzył asortyment o kolejne akcesoria. Marka potrzebowała tez swojego logo i tak jej znakiem stała się głowa charta - rasy symbolizującej elegancję i dynamikę. Dzieło Dante przejął jego wnuk Nicola Trussardi i już w marcu 1983 roku w Teatro della Scala zadebiutowała pierwsza kompletna damska kolekcja ready-to-wear Trussardi. Dziesięć lat później marka mogła poszczycić się linią dla mężczyzn.

Jak wygląda Trussardi dziś? W swych propozycjach odnosi się do miejskiego stylu typu wellwear, który cechuje zwiewność i elegancja. Linia Tru Trussardi charakteryzuje się wszechstronnością dostosowaną do środowiska pracy i okazji typu 'light'. Linia Trussardi Jeans odpowiada natomiast potrzebom weekendowym z bardziej nieformalnym miejskim stylem oraz stylem laid back sugerującym życie z modą w sposób wygodny, ale ze szczyptą finezji i niepowtarzalności.

Groszki zapraszają do

galerii

- znajdziesz tam najnowszą kolekcję!

Orientacyjne ceny:

materiałowa kurtka - ok. 1500 zł

T-shirt - ok. 400 zł

spodnie - ok. 600 zł

Zwiastuny nowej kolekcji Kazar

Kolekcja Sensous Gold Est?e Lauder

Czytaj w Znam.to:

Pośladki w ogniu! Eveline Slime Extreme Spa Serum

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.