Otwarcie salonu Furla w CH Klif w Warszawie

Do oferty Centrum Handlowego Klif Warszawa dołączył salon marki Furla

26 lutego, w Centrum Handlowym Klif Warszawa otwarto salon ekskluzywnej marki Furla. Nowy butik znajduje się na parterze Centrum. Furla to producent najwyższej jakości galanterii skórzanej i dodatków, obecny na światowym rynku od ponad 80 lat. Furla to marka, która klientom na całym świecie kojarzy się z luksusem, ponadczasową elegancją i najwyższą jakością w klasycznym, włoskim stylu. Oprócz wykorzystywania najlepszych gatunkowo materiałów i przykładania wielkiej wagi do designu, na sukces marki złożyło się także nieprzerwane dążenie do wykorzystywania nowinek technologicznych. Dzięki temu torebki, paski i akcesoria marki charakteryzuje innowacyjność i oryginalny styl. W nowo otwartym butiku klienci znajdą szeroką ofertę, w której nie mogło zabraknąć najnowszej kolekcji wiosenno-letniej. W kolekcji "Leitmotiv" wiosna/lato 2011 odczuwalna i widoczna jest energia młodych, obiecujących designerów zaskakujących świat mody oryginalnymi, niespodziewanymi i zawsze awangardowymi propozycjami. Te nowe inspiracje są wynikiem innowacyjnego projektu Furla TalentHub, w którym marka Furla daje szansę młodym projektantom zaprojektowania wybranej kolekcji. Inspiracją dla projektantów stały się po raz kolejny podróże i bajki. Nowa kolekcja nawiązuje po raz kolejny do podróży i bajek, między innymi do opowieści o Małym Księciu. Dlatego w kolekcji dominują białe i stonowane barwy a nadruki symbolizują kolejne etapy podróży Małego Księcia. W kolekcji tej linii znajdziemy torebki, praktyczne i pojemne torby zakupowe, kosmetyczki oraz aktówki. Wszystkie produkty posiadają elegancką klamrę w formie małych tabliczek zawierających przesłanie ujawnione w historii o Małym Księciu: "postrzegać mamy tylko sercem". Wszystko razem tworzy niebanalną kolekcję przeznaczoną dla ludzi ciekawych świata, kochających podróże i świadomych swojego indywidualizmu.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.