Paszport French Touch zgromadzi wszystkie oferty specjalne. Będzie on przepustką do wielu ekskluzywnych produktów, m.in. wytwarzanych za pomocą tradycyjnych metod, w oparciu o oryginalne wielowiekowe receptury regionalnych produktów
Oferta French Touch zgromadzona w paszporcie będzie bardzo szeroka i obejmie różne dziedziny życia. Będziemy mogli po okazyjnej cenie polecieć z Air France do Paryża, wybrać się na niedzielny brunch do Sofitelu, czy nabyć modne stroje, zgodne z francuskim szykiem, jakie oferuje marka Promod.
French Touch to także wydarzenia kulturalne, które uwypuklą wszystkie "specjalności" Francji: muzykę, modę, kulturę, film, a także piękno kraju. W ramach udziału w wielkiej akcji French Touch centra handlowe należące do Unibail-Rodamco przygotowały szereg atrakcji o francuskim zabarwieniu. Galeria Mokotów zaprosi wszystkich gości na francuskie warsztaty kulinarne w Alei Smaków, Galeria Wileńska na początku października zorganizuje event edukacyjny dla dzieci p.t. "Kulturalna podróż po Francji", w których najmłodsi będą mieli szansę poznać zwyczaje i tradycję tego pięknego kraju, natomiast Arkadia połączy z akcją French Touch swoje jedenaste urodziny.
Ponadto wszystkie centra między 23 września a 10 października zaoferują akcję polegającą na specjalnych zniżkach i rabatach w swoich sklepach i lokalach. Kulminacyjnym punktem dni francuskich będzie wielka Gala, która odbędzie się w październiku w Teatrze Wielkim w Warszawie i relacjonowana będzie przez ogólnopolską telewizję. Dzięki temu każdy Polak będzie mógł uczestniczyć w tym magicznym spektaklu, przedstawiającym Francję w całej swojej różnorodności, łączącym w sobie tak ważne dla kultury francuskiej elementy, jak muzykę, modę w najlepszym wydaniu, film, teatr i francuski styl życia. Podczas gali czeka nas wiele niespodzianek, w tym obecność francuskich i polskich gwiazd, wyjątkowy pokaz mody oraz przedstawienie Francji oczami Polaków.