Wywodząca się z Antwerpii marka Kipling jest belgijskim producentem torebek i kobiecych akcesoriów. Obecny na rynku od 1987 roku brand wyróżnia się charakterystycznym designem i zabawnym logo wykorzystującym wizerunek małpki. Nazwa nawiązuje do nazwiska autora "Księgi Dżungli" - brytyjskiego pisarza Rudyarda Kiplinga. Jego pełna przygód i pozytywnej energii twórczość świetnie oddaje ducha marki.
Produkty Kipling projektowane są z myślą o nowoczesnych, aktywnych mieszkankach miast , które pragną wyglądać stylowo w każdej sytuacji. W ofercie znajdziecie torebki na co dzień, sportowe, wieczorowe i podróżne - wszechstronna kolekcja skierowana jest do współczesnych kobiet, które z powodzeniem łączą różne role życiowe i potrzebują praktycznych akcesoriów na różnorodne okazje.
Salon Kipling w warszawskiej Arkadii to coś więcej niż tylko sklep - wystrój i obsługa sprawiają, że Klienci mogą poczuć się w nim jak w domu. Koncept House of Kipling inspirowany jest radosną atmosferą życia rodzinnego, co wyrażają m.in. jasne barwy będące tłem dla prezentowanej kolekcji. Wystrój sklepu podkreśla to, co najbardziej charakterystyczne w wizerunku marki - unikalny styl, zabawny design oraz wszechstronność kolekcji.
Salon Kipling w ArkadiiKoncept salonu znany jest już na całym świecie. Od grudnia 2013 roku ponad 150 salonów marki zostało zaaranżowanych w stylu House of Kipling.
Znana z zawrotnych wyników sprzedaży 30 torebek na minutę, marka Kipling nie jest już kojarzona jedynie ze swoim flagowym produktem - torbami z marszczonego nylonu . Polskie klientki z pewnością będą zaskoczone różnorodnością modeli toreb i akcesoriów wykonanych z najwyższej jakości materiałów, jak np. skóra, dostępnych w stylowej gamie kolorystycznej.