Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Estee Lauder

?Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę", to hasło tegorocznej akcji marki Estee Lauder. W tym roku Estee Lauder przeznacza 20 procent ceny limitowanych produktów (głównie kosmetycznych) z różową wstążką firma Estee Lauder (Poland) na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Kampania Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness Campaign) firmy Estée Lauder narodziła się w 1992 r. Misją Kampanii jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesne wykrycie ratuje życie. W 1992 r., Evelyn Lauder i Alexandra Penney, ówczesna redaktor naczelna magazynu "Self", wspólnie stworzyły różową wstążkę, która dziś jest symbolem zdrowych piersi.

Każdego roku w październiku marki należące do Estée Lauder Companies oferują specjalne produkty, z których dochód wspiera działalność Fundacji na Rzecz Badań nad Rakiem Piersi. Częścią kampanii jest również Inicjatywa Iluminacji, która jest potężnym narzędziem szerzenia głównego przesłania. Od chwili zapoczątkowania tej Inicjatywy, czyli od 2000 r., setki sławnych budynków, pomników i krajobrazów oświetlono różową poświatą symbolizującą nadzieję oraz inspirującą i motywującą kobiety do wykonywania mammografii i poszukiwania informacji na temat raka piersi.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.