Zakupy podczas Fashion Week w Łodzi

Strefy Showroom i Concept Store są nieodłącznym elementem polskiego tygodnia mody. To właśnie tam można nabyć najnowsze kolekcje polskich i zagranicznych projektantów i marek oraz dobrać do nich unikatowe dodatki. Obie strefy będą otwarte w dniach 17-20 października.

SHOWROOM to miejsce dedykowane polskim młodym markom i projektantom, prezentującym autorskie kolekcje ubioru, biżuterii i akcesoriów. Umożliwia obejrzenie i zakup kolekcji modnych w aktualnym sezonie oraz kolekcji premierowych, dzięki czemu cieszy się ogromnym powodzeniem podczas każdej edycji polskiego tygodnia mody.

Podczas 9. Fashion Week Poland blisko sto marek zaprezentuje się w dedykowanych im strefach kolekcji ubioru basic i casual, strefy kolekcji dziecięce j, a także strefy biżuterii i akcesoriów : toreb, butów czy nakryć głowy.

W tej edycji będzie można znaleźć wełniane płaszcze marki Moxos czy Butterworth, poszukiwane bluzy oversize marki Colorshake, Nubee czy She's a Riot, ubranka dziecięce Lof Ju czy Czary Maryś, jak i modne skórzane torby w rozmiarze XXL sprzedawane przez La Boba czy Milate.

MoxosMoxos fot. mat. prasowe Płaszcz Moxos

Fun in Design umożliwi odwiedzającym zabawę przy projektowaniu własnej wymarzonej pary butów, zaś Fruit Bijoux, ID.FOR.FUN czy Joccos Design wprowadzą ich w świat wyszukanej biżuterii.

NubeeNubee fot. mat. prasowe Płaszcz Nubee

W Showroomie pojawi się wiele marek doskonale znanych z poprzednich edycji FashionPhilosophy, ulubieńców każdego, kto lubi bawić się modą i wyszukiwać niebanalne elementy garderoby.

Będzie można zrobić zakupy u Madoxa, Odio, Oli Bajer czy Jakuba Pieczarkowskiego. Organizatorzy zadbali również o obecność stoisk nowych marek. stoisk marek debiutujących na Fashion Week Poland. Schodząc z głównej alejki można dotrzeć do marek debiutujących na Fashion Week Poland, m.in.: Alchimionek, Messo, Diana Jankiewicz, Tomaszek, ENNBOW czy Frenchy Store.

Jakub PieczarkowskiJakub Pieczarkowski fot. mat. prasowe Jakub Pieczarkowski

Druga część hali zwana częścią CONCEPT STORE oferuje asortyment marek polskich i zagranicznych.

Polecamy stoiska prezentujące biżuterię, m.in.: Pracownię Biżuterii Motyle, Bianca Cavatti, Beryl czy Glitter. Skórzane torby kupić można u Clary Veritas, Mako Bags czy Antbag by Ania. W Concept Store najnowsze kolekcje będą sprzedawać: Agata Wojtkiewicz , Mariusz Przybylski, Łukasz Jemioł, Le GIA i Labolatorium/35 . Natomiast w sklepie mulitbrandowym S Ivory Pop Up Store zakupimy premierowe kolekcje wielu projektantów prezentujących się na Designer Avenue.

Sprzedaż na wszystkich stoiskach odbywa się indywidualnie. Na terenie Fashion Zone jest ustawiony bankomatowóz.

Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, ul. Tymienieckiego 22/24, Łódź

Godziny otwarcia strefy Showroom/Concept Store:

17-19.10 (czwartek-sobota) w godz. 14:00-21:00

20.10 (niedziela) w godz. 11:00-17:00

Informacja o biletach wstępu:

17-19.10 (czwartek-sobota): bilet jednodniowy 10 zł,

bilet trzydniowy 20 zł 20.10

(niedziela): wstęp bezpłatny

Więcej: http://www.fashionweek.pl/participant_information/tickets

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.