• Link został skopiowany

Fashion Is My Passion - 19.02.2013 Warszawa

19 lutego w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej obędzie się spotkanie, podczas którego właściciele polskich marek odzieżowych skonfrontują dwa różne kanały dystrybucji i promocji - butiki internetowe oraz stacjonarne. Projekt jest kontynuacją cyklu Fashion Is My Passion.
Fashion Is My Passion
Fot. mat. prasowe

Fashion Is My Passion to kolejna edycja projektu tworzonego przez Fashion Management Club - studencką organizację działającą przy SGH. Projekt ma na celu rozwijanie zainteresowań młodych ludzi z zakresu zarządzania marką oraz przybliżenie wiedzy na temat kształtowania własnej ścieżki kariery w branży modowej.

"Z wirtuala do reala" to pierwsze w tym roku spotkanie poświęcone tematyce z zakresu mody i biznesu. Zaproszeni goście, założyciele marek RISK MADE IN WARSAW, SHE/S A RIOT, LANA NGUYEN oraz MADOX odpowiedzą między innymi na pytania dotyczące tego, jakie czynniki zdecydowały o wyborze danej drogi dystrybucji oraz jakie są zalety i wady prowadzenia sprzedaży internetowej/stacjonarnej. Projektanci, którzy swoją działalność rozpoczynali w świecie wirtualnym poruszą także kwestie dotyczące promocji w sieci, pomogą nam dowiedzieć się przed jakimi problemami stoi współczesny założyciel internetowego butiku i czy wybór tego kanału dystrybucji jest finalną formą w ich karierze. Natomiast projektanci, którzy mają swoje "realne" butiki, rozgryzą wątpliwości dotyczące procesu zakładania sklepu stacjonarnego, zaczynając od spraw finansowo-prawnych, a kończąc na doborze odpowiednich form promocji. Odpowiedzą też na pytanie jak wyróżnić się wśród narastającej konkurencji oraz jakie są ich dalsze plany rozwoju. Fashion Management Club gorąco zaprasza na spotkanie!

Dzień: 19 lutego 2013

Godzina: 18:30

Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, bud. C, AULA 1

Zapisy na stronie http://fmcsgh.wix.com/fmcsgh

Liczba miejsc ograniczona!

Więcej o: