Blogerzy, do niedawna traktowani po macoszemu, coraz częściej wyznaczają trendy. Nie dziwi więc fakt, że o ich opinie zabiegają największe koncerny, zapraszając do udziału w swoich projektach marketingowych.
Doceniając wpływowość blogerów, prestiżowa polska marka Monnari we współpracy z wirtualną galerią stylu Domodi.pl zaprosiła blogerki modowe do promocji swojej najnowszej kolekcji.
Zadanie uczestniczek polegało na wykonaniu dwóch stylizacji spośród ubrań i dodatków dostępnych w showroomie Monnari. Panie mogły wybierać produkty z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji marki. Gotowe stylizacje zostały uwiecznione przez fotografa. Wszystkie można zobaczyć na profilu Domodi.pl na Facebooku, gdzie do 2-go października trwa głosowanie na najlepszy zestaw.
To pierwszy tego typu event organizowany przez platformę Domodi.pl Trwają już rozmowy nad kolejnymi przedsięwzięciami integrującymi ze sobą liderów Internetu oraz marki.