Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

Od 1 października 2012 marki Estée Lauder i Clinique, po raz kolejny będą oferować limitowane wersje produktów z Różową Wstążką. W tym roku po raz pierwszy Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi wesprze marka DKNY. Nowym produktem z Różową Wstążką będzie specjalna edycja różowego jabłka - DKNY Fresh Blossom EDP o pojemności 50ml.

Już 20 lat temu pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi.

Hasło tegorocznej Kampanii "ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą" podkreśla 20letnie zaangażowanie firmy oraz naszych partnerów w walkę przeciw rakowi piersi poprzez edukację i badania. Podkreśla również konieczność kontrolowanie stanu swojego zdrowia poprzez regularne samobadanie i wizyty u lekarza.

Spektakularnym elementem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies jest Globalna Inicjatywa Illuminacji, dzięki której od 12 lat co roku podświetlane są różowym światłem ponad 200 budynków na całym świecie.

Wszystkie produkty z Różową Wstążką:

DKNY Fresh Blossom EDP 249PLN/50ML

CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing Lotion z breloczkiem Różowej Wstążki 175PLN/200ML

ESTEE LAUDER Reparator Perfectionist CP+R z breloczkiem Różowej Wstążki 445PLN/50ML

CLINIQUE Chubby Stick nawilżający balsam do ust w kosmetyczce 79PLN

ESTEE LAUDER Pomadka i błyszczyk w kosmetyczce 140PLN

LA MER The Hand Treatment 360PLN/200ML

BOBBI BROWN BCA Collection "Pink Peony" Illuminating Bronzer plus mini Face Blander Brush 150PLN

Dzięki sprzedaży tych produktów zebrane zostaną fundusze, które wesprą badania nad rakiem piersi, prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Wszystkie produkty dostępne są od 1 października w perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora w całej Polsce!

Copyright © Agora SA