Profilaktyka zaczyna się od stanika! Dotykam = Wygrywam

Polki jako kobiety nowoczesne sięgają po to co najlepsze. Aby mogły być pewne swojego zdrowia i realizować swoje marzenia, powinny każdego dnia nosić biustonosz w idealnie dobranym rozmiarze oraz wykonywać systematycznie, raz w miesiącu samobadanie piersi. Z myślą o nich w październiku ruszy ogólnopolska kampania społeczna 'Dotykam = Wygrywam' organizowana przez markę Panache Sport i fundację Rak'n'Roll, by oswoić Polki z dotykiem, który pozwala wygrać życie.

Pomysł na kampanię narodził się wraz z informacją od producenta bielizny marek Panache , że w październiku 2012 r. do sprzedaży wejdzie biustonosz sportowy Panache Sport* w różowym, nawiązującym do międzynarodowego miesiąca walki z rakiem piersi, kolorze. -

Pomyśleliśmy, że to doskonała okazja, by Panache Sport jako marka, która troszczy się o zdrowie kobiecego biustu, rozpoczęła promowanie samobadania piersi. Hasło kampanii 'Dotykam = Wygrywam' doskonale oddaje to, co chcemy przekazać Polkom - mówi Izabela Sakutova, przedstawicielka marki Panache Sport i pomysłodawczyni kampanii. - Dodatkowo cała akcja, ma wesprzeć działania fundacji Rak'n'Roll - Wygraj życie!, której podejście do problemu zachorowań na nowotwory jest nam bardzo bliskie. Dlatego 10% z zysku ze sprzedaży różowego biustonosza Panache Sport zostanie przekazane na cele statutowe fundacji - dodaje organizatorka.

Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Pole k. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi . Dzięki kampanii 'Dotykam = Wygrywam ' przygotowanej przez Panache Sport i Rak'n'Roll oraz wspieranej przez Akademię Pozytywnej Egoistki Polki w przymierzalniach sklepów z bielizną marek Panache na terenie całej Polski znajdą naklejki z obrazkowym instruktażem , ulotki zawierające niezbędne informacje oraz będą mogły odkryć i zrozumieć podstawowe zasady wykonywania samobadania piersi, oglądając - nawet we własnym domu - kobiecy i zaskakujący w formie film instruktażowy.

Dodatkowo personel sklepów biorących udział w kampanii zostanie przeszkolony przez Centrum Onkologii, by oprócz zasad bra fittingu przekazywać swoim klientkom w przymierzalniach cenne informacje, dzięki którym każda kobieta wygrywa życie.

Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache biorących udział w kampanii znajdą Państwo już wkrótce na stronie www.panachesport.pl i www.raknroll.pl.

Więcej o:
Copyright © Agora SA