Współpraca piosenkarki Justyny Steczkowskiej z marką Gatta była wręcz nieunikniona - bo kto mógłby lepiej wypromować rajstopy niż właścicielka niewiarygodnie zgrabnych nóg? Artystka już 15 lat temu podkreślała, że produkty marki odpowiadają jej naturze i dlatego z chęcią podjęła się ich promocji. Poza tym "kocie usposobienie" artystki - jej indywidualny charakter i pełna gracji figura - idealnie wpisało się w misję marki. Gatta chciała, aby dzięki zmysłowej bieliźnie, jej klientki stały się pewne siebie, poczuły się pięknie, seksownie i kobieco.
OBEJRZYJ POPRZEDNIE KAMPANIE GATTA Z UDZIAŁEM JUSTYNY STECZKOWSKIEJ>>
Justyna Steczkowska dla matki Gatta - backstageEfektem współpracy Gatty z gwiazdą były spoty reklamowe, które swoją stylistyką nawiązywały do estradowego doświadczenia piosenkarki. Artystka promowała w nich rajstopy, ale także linię bielizny i odzieży. Justyna Steczkowska w ramach współpracy zmarką pokusiła się także o stworzenie dwóch linii kolekcji odzieży. W linii "Gatta by Justyna Steczkowska" znalazły się m.in.: sukienki z modnym wielofunkcyjnym ściągaczem; oryginalnie marszczone bluzki czy body z wyjątkowym dekoltem na plecach. Wszystkie w kolorze uniwersalnej, ponadczasowej i zawsze modnej czerni, ozdobione kryształkami Swarovskiego.
Ikona polskiej sceny muzycznej i modowej znów wraca do Gatty. Tym razem zaprezentuje Polkom aksamitne w dotyku, komfortowe i eleganckie rajstopy Satti Matti oraz całkowitą nowość - double push up , który znalazł się w pierwszej autorskiej kolekcji bielizny Gatta Intimate .
Mat. prasowe