We współpracy z agencją 'Don't talk to me about heroes ' reprezentującą znanych fotografów, marka stworzyła limitowaną kolekcję 24 T - shirtów, przedstawiających ikony współczesnej muzyki.
Z olbrzymiego portfolio DTTMAH wybranych zostało kilkanaście oryginalnych, artystycznych zdjęć, których nie znajdziecie nigdzie indziej.
Sezon wiosenno-letni 2014 w MEDICINE u płynie w rytmie 'MUSIC therapy ', marka zabierze Was w świat muzycznych eksperymentów, gdzie grać można na wszystkim i wyrazić ubraniem swoją niezależność .
Kampanię stworzyli po raz kolejny Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek. Będzie rockowo, festiwalowo i industrialnie.
Medicine - nowa kolekcja muzycznych koszulek Fot. Zuza Krajewsja i Bartek Wieczorek Fot. Zuza Krajewsja i Bartek Wieczorek
T-shirty z limitowanej kolekcji DTTMAH ( damskie i męskie) są dostępne w e -sklepie www.wear medicine.com oraz w 52 salonach w całej Polsce, w cenie 59,90 zł.