W nowej jesiennej kampanii ekipa CROPPa przemieszcza się oldschoolowym, pomalowanym w graffiti vanem Chevroleta po holenderskiej stolicy. Bohaterami kampanii są jak zwykle charakterystyczni - i charakterni - młodzi ludzie, którym udaje się odkryć zupełnie nieznane zakamarki miasta, z dala od turystycznego centrum.
Większość klimatycznych zdjęć autorstwa Łukasza Ziętka powstała w opuszczonej stoczni NDSM na zachodnim wybrzeżu, gdzie kolorowe postaci świetnie kontrastują z szarym, industrialnym tłem upstrzonym dziełami domorosłych grafficiarzy.
Oprócz vana w sesji pojawiają się również holenderskie rowery oraz longboardy, które CROPP upodobał sobie już na tyle, że marka postanowiła wprowadzić do wybranych salonów limitowaną kolekcję desek. Na potrzeby kampanii powstał także film video, na którym, przy dźwiękach utworu "Gold Dust" DJa Fresha można śledzić amsterdamskie poczynania CROPPowej piątki. Reżyserem filmu jest Chris Rudz a produkcją zajęła się agencja SHOOT ME, po raz kolejny współpracująca z CROPPem. Make-up do sesji to dzieło Zofii Krasuskiej-Kopyt a autorką stylizacji jest Dorota Boruń. Nad koncepcją artystyczną czuwał Art Director CROPP, Kuba Borkowski.